Zalige foto's met telkens een lekkere mini erop . Die riva is ook wel een natte droom voor wanneer ik oud ben, mooie villa aan het water met een "pietonske" aan het water met zo'n riva'tja
Leuk weetje voor wie effe van een riva wil genieten ...
Would you like to spend a marvellous day in the open sea along the coast between Monaco and St. Tropez with your relatives, friends or business partners?
Or should you decide on going ashore to visit some sites by yourself or else on having us organize your stay in a more individual way?
Or should you wish to dine out in one of the prettiest restaurants of the coast?
We offer the opportunity let you enjoy an unforgettable day on board of our classic motor-boat "Riva Aquarama", outfitted for 1-6 persons.
Among other services offered for a pleasant day at sea you can order a VIP-tenderservice taking you anywhere.
We are at your disposal for any further information. CALL 0033 (0) 6 1 0 2 6 7 6 3 8. Charter daily, weekly or more - the charter price amounts are between 1200 - 1500 euro per day
Ik zag afgelopen weekend een andere sparkling silver mini cooper s staan met een vrije parkeerplaats er naast, dus even gestopt om foto's te nemen. let vooral op het effect van m'n verlaging, wat het beste te zien is op foto nummer vier. Het is officieel 3 centimeter, maar het oogt als veel meer. Waarschijnlijk heeft het meespuiten van m'n wielkasten daar ook mee te maken. (let niet op de kwaliteit van de foto's, ze zijn met m'n telefoon gemaakt)
Heel vet zo blijft echt een hele mooie kleur die je niet vaak ziet maar idd dat verschil met verlaging komt zoals je al zij ook voor een deel door de meegespoten randen, staat echt veel beter
Gave foto's! Inderdaad: wat een verschil . Lekker hoor, zo laag bij de grond. Hier zie je ook goed hoe veel mooier witte knipperlichten staan (naar mijn mening dan ).