Hallo allemaal,
Zoals de titel het al aangeeft heeft de mini last van een dipje tijdens het gebruik van het stuur. Ik kan het bijvoorbeeld zien aan de dashboardverlichting, interieurverlichting, koplampen en sinds gisteren ook aan een extra gemonteerde LED. Een paar week geleden had ik de radio even aan en toen ik de motor wou starten kon dit niet meer, accu schoon leeg.
Kan dit duiden op een slechte accu of is er hier iets anders aan de hand. Wat ik wel had gezien is dat er op de accu een indicator zit (deze is groen), dus ook nog goed?
Wie heeft dit ook of weet wat hier aan de hand is.
Gr Kim
Oproep voor test; Verlichting zakt in bij gebruik van stuur.
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Oproep voor test; Verlichting zakt in bij gebruik van stuur.
Laatst gewijzigd door Kim Cooper op 02 okt 2007, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Bedankt harmar, ik ga zeker ff langs de dealer (gelukkig heb ik in dat geval nog garantie
)
Gr Kim

Gr Kim
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Vandaag weer de mini kunnen ophalen bij de spuiter, gelijk ook ff bij de dealer geweest.
Ze hebben er ff na gekeken, maar de monteur kwam tot de volgende conclusie.
* De accu was OK.
* Dynamo gaf ook geen vreemde waarden.
* Stuurbekrachtiging vraagd veel power, dit is normaal.
* Verder was er aan de bekabeling geknoeid.
Dit laatste is te verklaren door een carkit, oplaad mogelijkheid voor mobiel en GPS ontvanger. Verder is er nog een extra LED gemonteerd in de deur, dit is ook allemaal verder netjes aangesloten
Met een verkoper overlegd wat het plan verder is. Hij vertelde me dat ze een gelijkwaardige mini nodig hadden om te kijken wat hier aan de hand is. Over twee weken moet ik m'n mini voor een dag inleveren en gaan ze hem naast een gelijkwaardige mini zetten.
Nu wou ik het volgende aan jullie vragen:
Hebben jullie deze ''klachten'' ook, dus bij het draaien aan het stuur > verlichting brand minder sterk. Het gaat met name om de binnenverlichting en koplampen (daaraan is het het beste te zien). Zoja, hebben jullie dit dan ook tijdens het rijden?
Gr Kim
Ze hebben er ff na gekeken, maar de monteur kwam tot de volgende conclusie.
* De accu was OK.
* Dynamo gaf ook geen vreemde waarden.
* Stuurbekrachtiging vraagd veel power, dit is normaal.
* Verder was er aan de bekabeling geknoeid.
Dit laatste is te verklaren door een carkit, oplaad mogelijkheid voor mobiel en GPS ontvanger. Verder is er nog een extra LED gemonteerd in de deur, dit is ook allemaal verder netjes aangesloten

Met een verkoper overlegd wat het plan verder is. Hij vertelde me dat ze een gelijkwaardige mini nodig hadden om te kijken wat hier aan de hand is. Over twee weken moet ik m'n mini voor een dag inleveren en gaan ze hem naast een gelijkwaardige mini zetten.
Nu wou ik het volgende aan jullie vragen:
Hebben jullie deze ''klachten'' ook, dus bij het draaien aan het stuur > verlichting brand minder sterk. Het gaat met name om de binnenverlichting en koplampen (daaraan is het het beste te zien). Zoja, hebben jullie dit dan ook tijdens het rijden?
Gr Kim
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Mmm dat is wel minder, moet ik over twee week maar ff kijken wat de uitslag wordt
Over die aarde-punten heb ik ze niet gehoord, zal deze tip ff meenemen over twee week. Eens kijken wat ze daar dan opzeggen, in elk geval bedankt voor de tip Berthil.
Gr Kim

Over die aarde-punten heb ik ze niet gehoord, zal deze tip ff meenemen over twee week. Eens kijken wat ze daar dan opzeggen, in elk geval bedankt voor de tip Berthil.
Gr Kim
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Nu is de auto idd wat netter voor de 21e, maar als ik het zo links en rechts hoor dan is iedere minirijder zuinig op z'n/haar mini .... dus dan is elke mini wel strak
Ik heb er in elk geval zin in, de 21e.
Gr Kim
De achterbumper heb ik laten spuiten, dit omdat er een putje in zat (lak tot op de polyester er af). Wel zelf een beetje lak er in gedaan maar dat werd niks. Daarbij heb ik ook een soort van inkeping laten weghalen onder de achteruitrijlicht.harmar schreef:Hoe zo auto opgehaald bij spuiter?![]()
Houdt dit verband met de 21e?
M.a.w. wil je de strakste Mini van de groep hebben?
Nu is de auto idd wat netter voor de 21e, maar als ik het zo links en rechts hoor dan is iedere minirijder zuinig op z'n/haar mini .... dus dan is elke mini wel strak

Gr Kim
Onze sponsors