MM's coopertje! - nieuwe modjes

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

21 aug 2007, 16:55

smartie schreef: Als je portemonnee het al zwaar te verduren had wellicht verstandiger (of in ieder geval saver) om niet voor rood te kiezen. Je betaalt nieuw evenveel maar krijgt er straks minder voor terug of komt er moeilijker vanaf..... :|

Al blijft het een fraai wagentje :mrgreen:
:shock: Dat is gewoon de mooiste Mini kleur 8) :roll: die wil toch gewoon ideereen :roll: >)

Greetz BigD
MM
MM

21 aug 2007, 20:37

BigD, je was me voor!!! Ik denk zeker dat als je een wat meer "standaard" auto koopt, zoals een polo, of een corsa, dat je met knalrood er moeilijker vanaf komt. Bij een mini ligt dat denk ik anders. Enneuh... 't probleem is bij mij voorlopig niet hoe ik er AF kom, maar hoe ik er AAN kom! :D :mrgreen: Misschien wil ik er straks wel helemaal nooit meer vanaf, rij ik op m'n 50e nog in 't zelfde minietje!
MM
MM

02 okt 2007, 12:35

Bijna, bijna is het wachten voorbij. Gisteren met de dealer gebeld, en het is nog grofweg 8 werkdagen voordat hij bij hun staat. Dan nog een paar dagen voor de afleverbeurt, en de montage van m'n ipod-dinges, en dan.... yippeeeeeee!!! :lol: 8) :lol:
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 okt 2007, 12:54

BigD schreef:
smartie schreef: Als je portemonnee het al zwaar te verduren had wellicht verstandiger (of in ieder geval saver) om niet voor rood te kiezen. Je betaalt nieuw evenveel maar krijgt er straks minder voor terug of komt er moeilijker vanaf..... :|

:shock: Dat is gewoon de mooiste Mini kleur 8) :roll: die wil toch gewoon ideereen :roll: >)

Greetz BigD
Mee eens!!!
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 okt 2007, 13:04

Mitchell schreef:
BigD schreef:

Greetz BigD
Mee eens!!!
Amen
MM
MM

02 okt 2007, 13:08

Heej, Ries, nu ik naar jouw avatar kijk, en weer naar de mijne... ik weet niet hoor, maar 't is net alsof ik een mcs avatar heb. Hmm, zou de dealer m'n auto aan m'n avatar aanpassen? :mrgreen: Vast niet. 't Staat wel stoer zo hoor, moet ik toch m'n motorkap nog modden hihihi :lol: :mrgreen: Naaaaaah, doe ik nie, ik kijk wel of iemand die avatar aan kan/wil passen, da's misschien toch beter!
MaVaEe
Koeien-teller

02 okt 2007, 13:15

Mitchell schreef:
BigD schreef:

Greetz BigD
Mee eens!!!
Niet mee eens! :mrgreen: :P
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 okt 2007, 13:17

MM schreef:Heej, Ries, nu ik naar jouw avatar kijk, en weer naar de mijne... ik weet niet hoor, maar 't is net alsof ik een mcs avatar heb. Hmm, zou de dealer m'n auto aan m'n avatar aanpassen? :mrgreen: Vast niet. 't Staat wel stoer zo hoor, moet ik toch m'n motorkap nog modden hihihi :lol: :mrgreen: Naaaaaah, doe ik nie, ik kijk wel of iemand die avatar aan kan/wil passen, da's misschien toch beter!
Haha ik zie het nu ook. Nou dan wil ik ook nog wel je MCS spoiler overnemen hoor :wink:

Maar het is goed om te horen dat je MINI er bijna is! Ik weet uit ervaring dat die laatste dagen het ergste zijn maar ze gaan echt wel voorbij hoor. Sterkte.
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 okt 2007, 13:47

MaVaEe schreef:
Mitchell schreef:
BigD schreef:

Greetz BigD
Mee eens!!!
Niet mee eens! :mrgreen: :P
Pas op voor je karma he :P
MaVaEe
Koeien-teller

02 okt 2007, 15:30

Ooh shit... :P
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

02 okt 2007, 22:05

MaVaEe schreef:Ooh shit... :P
Nee nou ben je te laat dat wordt negative karma >)

@MM: Heel mooi om te horen voor je dat je Auto snel haal klaar is nu :D Wel foto's he als ie bij de dealert staat :wink: :mrgreen: Succes met de laatste loodjes :wink:

Greetz BigD
MM
MM

03 okt 2007, 10:37

@MaVaEe: groen is toch ook mooi? Ik heb dagen (wat zeg ik... weken!) over de kleurcombinatie zitten twijfelen, GEK werd ik er van! Enne... gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, anders zou ik op een meet m'n mini nooit meer terugvinden! :mrgreen: :lol: :oops:
MaVaEe
Koeien-teller

03 okt 2007, 12:03

MM schreef:@MaVaEe: groen is toch ook mooi? Ik heb dagen (wat zeg ik... weken!) over de kleurcombinatie zitten twijfelen, GEK werd ik er van! Enne... gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, anders zou ik op een meet m'n mini nooit meer terugvinden! :mrgreen: :lol: :oops:
Klopt helemaal! ;)
Maar ik zat maar een beetje te dollen met Danny(BigD) omdat hij tegen iedereen met een Chili Red zegt dat diegene een mooie kleur heeft! :mrgreen:
Afbeelding
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 okt 2007, 12:07

MaVaEe schreef:
MM schreef:@MaVaEe: groen is toch ook mooi? Ik heb dagen (wat zeg ik... weken!) over de kleurcombinatie zitten twijfelen, GEK werd ik er van! Enne... gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, anders zou ik op een meet m'n mini nooit meer terugvinden! :mrgreen: :lol: :oops:
Klopt helemaal! ;)
Maar ik zat maar een beetje te dollen met Danny(BigD) omdat hij tegen iedereen met een Chili Red zegt dat diegene een mooie kleur heeft! :mrgreen:
dat is ook zo! haha :mrgreen:
MaVaEe
Koeien-teller

03 okt 2007, 12:09

Mitchell schreef:
dat is ook zo! haha :mrgreen:
Hier daar heb je er nog een! :mrgreen:

Offtopic:

Kom je nog BBQen of niet Mitch? :mrgreen:
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”