Je noemt helemaal niet het merk van het setje, of misschien een foto zodat we kunnen meekijken. Bovendien ga je het kennelijk niet in een Mini inbouwen.
Misschien moet je het voor 80 euro gewoon proberen. Als het niet past raak je het vast hier wel weer kwijt als het een setje is wat gemaakt is voor de Mini.
Xenon achteraf inbouwen?
- MartinCooper
- One wheel wonder
Bericht
Het is gewoon een universeel setje ter vervanging van de standaard H7 lampen. Heb zo even geen foto ofzo omdat ik de set nog niet thuis heb liggen.
Het zou dus wel om inbouw in een Mini gaan als die er gaat komen. Maar ik wil dus eerst weten of het überhaupt kan en of er hier iemand is die het heeft laten doen of zelf heeft gedaan.
Anders ga ik dat setje niet eens aanschaffen want in mijn huidige auto heb ik het niet nodig.
Het zou dus wel om inbouw in een Mini gaan als die er gaat komen. Maar ik wil dus eerst weten of het überhaupt kan en of er hier iemand is die het heeft laten doen of zelf heeft gedaan.
Anders ga ik dat setje niet eens aanschaffen want in mijn huidige auto heb ik het niet nodig.
-
Uz
Bericht
Ik had ook geen problemen met inbouwen van die omvormers. Aan de buitenkant van de lampbehuizing, tegen de binnenkant van de motorkap geplakt. Eveneens met goed dubbelzijdig tape + een stukje ijzerdraad om alles goed op zijn plaats te houden. Het is wel krap, de motorkap kan nog net dicht, dus even goed passen 
Heb dit echter pas enkele dagen geleden gedaan, en heb nu last van het feit dat de lampen soms domweg niet aan willen. Iemand dit eerder gehad ? Bij inschakelen krijg ik een hele korte flits, en dan gaan ze weer uit. Ik kan dat moeiteloos 100x achter elkaar proberen, maar krijg het zaakje dan niet aan. Als ik een uur later weer probeer heb ik goede kans dat het weer werkt. Vrij vaag allemaal... Wijsheden welkom.

Heb dit echter pas enkele dagen geleden gedaan, en heb nu last van het feit dat de lampen soms domweg niet aan willen. Iemand dit eerder gehad ? Bij inschakelen krijg ik een hele korte flits, en dan gaan ze weer uit. Ik kan dat moeiteloos 100x achter elkaar proberen, maar krijg het zaakje dan niet aan. Als ik een uur later weer probeer heb ik goede kans dat het weer werkt. Vrij vaag allemaal... Wijsheden welkom.
- Knuckles
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb nu van die geweldige angel eyes erin hangen en ben dus ook op zoek naar een goed after market setje voor de standaard R50 koplampen. Iemand een suggestie voor een goed merk ? Ik zit dus inderdaad ook met waar die ballasten te plaatsen. In eerste instantie ergens dichtbij de koplamp aan de motorkap. Maar heeft iemand hier foto's van ? (Uzzyel ??)
En wat voor uitdagingen kom je tegen en hoe heb je dit opgelost ?
Het lijkt alsof ik een beetje lui ben door dit allemaal te vragen, maar ja waarom zou je 2 keer het wiel uitvinden toch
Stephen
En wat voor uitdagingen kom je tegen en hoe heb je dit opgelost ?
Het lijkt alsof ik een beetje lui ben door dit allemaal te vragen, maar ja waarom zou je 2 keer het wiel uitvinden toch

Stephen
Al is je auto nog snel!! Tis geen MINI...
- Thegreenery
- Enthousiast
Bericht
Heb pas een setje facelift 2005 mini gekocht voor 550,- euro origineel BMW
Succes Erik
Kijk eens op marktplaats.Knuckles schreef:Niemand ??
Heb pas een setje facelift 2005 mini gekocht voor 550,- euro origineel BMW
Succes Erik
- Ash
- Enthousiast
Bericht
He Stephan,
Dit is een oude topic van 3,5 jaar geleden
Maar je koopt eerst die Pedalenset he, hahaha.
Anyway: ik heb zelf laatst Xenon van het A-merk 'Pilot' erin laten zetten en Pilot LED in mijn stadslichten. Daarnaast heb ik zelf nog LED in mijn mistlichten gezet! (ook LED in mijn kentekenverlichting en in de kofferbak, staat s'avonds heel strak!).
Als je hierover nog vragen hebt, kan je me wel een PM sturen....
Dit is een oude topic van 3,5 jaar geleden

Maar je koopt eerst die Pedalenset he, hahaha.
Anyway: ik heb zelf laatst Xenon van het A-merk 'Pilot' erin laten zetten en Pilot LED in mijn stadslichten. Daarnaast heb ik zelf nog LED in mijn mistlichten gezet! (ook LED in mijn kentekenverlichting en in de kofferbak, staat s'avonds heel strak!).
Als je hierover nog vragen hebt, kan je me wel een PM sturen....
- cooperkees
- Nieuw Lid
Bericht
hoe heb je dat hoedje uitgeboord dan.
of heb je hem gewoon helemaal verwijderd.
kan jij een foto sturen.
Franklin schreef:Hoi,
Ik heb de omvormers achter de lamp geplakt met stevig plakband , perfect. wil je een foto
laat het me dan weten. Hou je ook rekening dat de lampen te lang zijn , ze komen nl. tegen
het hoedje aan binnen in de lamp, deze gheb ik uitgeboord.
gr franklin
hoe heb je dat hoedje uitgeboord dan.
of heb je hem gewoon helemaal verwijderd.
kan jij een foto sturen.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors