Komt ergens bekend van voor... Ik had rubbers en beugels besteld voor mn S uitlaat en die gozer kon maar niet begrijpen dat ik spullen voor een S nodig had terwijl ik een Cooper heb!MR schreef:Geen flauw idee, maar ik heb het vandaag bij me garage besteld.
Ahhh, die gast snapte er amper wat van via de mail. Ja, maar je moet toch ook die zijkanten van de bumpers erbij hebben en de reflectors en de lampjes...... Ik zo ja, maar die komen uit de states en de UK en de randen rond de bumper heb ik al![]()
Groupbuy: Sidemarkers - Check nieuwe topic!!
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Grtz
Wat voor een uitlaat gaat er bij jou onder dan?MR schreef:Oh da moet ik ook nog bestellen en ikw weet niet watNet onder me auto gelegen bakken met pics gemaakt en een analyse gemaakt wat ik nodig denk te hebben.... Nu maar hopen dat dat genoeg is!
MR
Grtz
- marcelclemens
- Bijna verslaafd

Bericht
Graag ook een setje voor mij
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door marcelclemens op 04 okt 2007, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Was net even bij de stealer, geef 'm het lijstje met nummers, hij even achter z'n compu en loopt naar het magazijn: gewoon ALLES op voorraad
Spulletjes kosten zo'n kleine 4 tientjes totaal.
Spulletjes kosten zo'n kleine 4 tientjes totaal.
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb alles gekocht zoals op het plaatje van Berthil alleen dan nog 4x fitting erbij.MR schreef:Op voorraad geweldig haha. Mooi 40 tientjes. Kan je exact laten zien wat je gekocht hebt Rlaph, dat helpt enorm!
MR
- marcelclemens
- Bijna verslaafd

Bericht
Is het eigenlijk een beetje eenvoudig te monteren?
Op de site van Berthil lees ik dat het hem nogal wat moeite heeft gekost.
En volgens mij is hij toch wat handiger dan ikzelf ben
[web]http://www.r53.nl/zoekfoto.asp?from=22662273[/web]
Op de site van Berthil lees ik dat het hem nogal wat moeite heeft gekost.
En volgens mij is hij toch wat handiger dan ikzelf ben
[web]http://www.r53.nl/zoekfoto.asp?from=22662273[/web]
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Even een berg vragen maar dat is denk ik handig voor de meeste die dit setje hebben besteld:
De voorbumper heeft toch alleen een aantal hex/doppen aan de bovenkant plus 1 schroef aan de onderkant toch?
Hoe krijg je de achterbumper er vanaf?
Hoe moet je de draadjes precies aansluiten op de stekker, en hoe/waar koppelen aan je lampen.
EDIT: ik heb al gekeken naar de FAQ/DIY op mini2.com, maar ik begrijp nog steeds het laatste punt niet (foto's zijn onscherp
)
De voorbumper heeft toch alleen een aantal hex/doppen aan de bovenkant plus 1 schroef aan de onderkant toch?
Hoe krijg je de achterbumper er vanaf?
Hoe moet je de draadjes precies aansluiten op de stekker, en hoe/waar koppelen aan je lampen.
EDIT: ik heb al gekeken naar de FAQ/DIY op mini2.com, maar ik begrijp nog steeds het laatste punt niet (foto's zijn onscherp
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Berthil, verlicht me
Die metalen koppel stukjes aan die draadjes kan je toch direct op de pinnetjes in de fitting duwen? Dan heb je die groene dingetjes in de stekkertjes niet nodig toch (die heb ik eruit geklikt).
Voor de duidelijkheid op de foto 1 metalen connectortje nog niet op de pin geklikt, en los eronder het groene ding wat volgensmij niet nodig is??. Hopelijk weet iemand of het zo klopt:

Die metalen koppel stukjes aan die draadjes kan je toch direct op de pinnetjes in de fitting duwen? Dan heb je die groene dingetjes in de stekkertjes niet nodig toch (die heb ik eruit geklikt).
Voor de duidelijkheid op de foto 1 metalen connectortje nog niet op de pin geklikt, en los eronder het groene ding wat volgensmij niet nodig is??. Hopelijk weet iemand of het zo klopt:

Onze sponsors