Op naar een mini-rijk 2007

Heb ik daar nooit meegemaakt dat ik kostenloos een leenauto meekreeg. En dan koop je daar een mini van ruim €53000kunnen jullie mij dan mededelen waar ik tegenwoordig wel een kostenloze leenauto mee krijg....
Het is gebeurd, maargoed we gaan geen oude koeien uit de sloot trekken.En denken jullie nu echt dat welke verkoper dan ook in de branche tegen een klant gaat zeggen dat ze de gehele dag door pubers binnen krijgen... hahahaha... laat me niet lachen....
Ik krijg bij mijn dealer altijd een leenauto mee als ik die nodig heb. Ik zeg meestal dat ze me maar even op het station dumpen, wat ze ook geen probleem vinden. Maar er staat al een auto klaar voordat ze vragen of je er een mee wil hebben. Dus die dealer zijn er weldegelijk.chrisje schreef:Hallo Allemaal,
Ik wilde jullie allemaal even mededelen dat ik nog nooit problemen heb gehad bij Van Laarhoven en dat ik altijd goede service heb gehad! (en ze denken wel met je mee...) Ik ga daar zeker mijn nieuwe Mini kopen.
En voor degene die een beetje verstand hebben, kunnen jullie mij dan mededelen waar ik tegenwoordig wel een kostenloze leenauto mee krijg....
En denken jullie nu echt dat welke verkoper dan ook in de branche tegen een klant gaat zeggen dat ze de gehele dag door pubers binnen krijgen... hahahaha... laat me niet lachen....
Onze sponsors