Vandaag zag ik het kenteken, ik geloof 92-JVJ-2 rijden (het gaat even om de combinatie), een normaal geel NL-kenteken (geen blauw, wit, groen of buitenlands kenteken). Is dit de toekomstige nieuwe kentekencombinatie of verwijs dit weer naar een "bijzonder voertuig" (het was mijn inziens een bedrijfsauto)?
marss
Nieuwe kentekens????
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een bezoekje aan de internetsite van RDW geeft mij het antwoord al; het betreft de nieuwe combinatie voor bedrijfsauto's (nou ja, nieuw??? Sinds oktober 2006 klaarblijkelijk. Never seen it before)
www.rdw.nl
Voor nieuwsgierige zal ik het topic gewoon ff laten staan.
marss
www.rdw.nl
Voor nieuwsgierige zal ik het topic gewoon ff laten staan.
marss
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
is dat niet een kenteken voor een grijs kenteken..of wel een bedrijfs auto....
voor personene auto zal hij moeten beginnen met een b.
dus 01-bbb-0 of zo
als je 92-jvj-2 heb zien rijden dan zijn de letters b t/m h over geslagen en zijn ze gekijk bij de j begonnen...lijkt me niet.
dus ik denk dat je een grijskenteken heb zien rijden
dus 01-bbb-0 of zo
als je 92-jvj-2 heb zien rijden dan zijn de letters b t/m h over geslagen en zijn ze gekijk bij de j begonnen...lijkt me niet.
- YvonneB
- 4 op een rij!
Bericht
Hi
Volgens mij zijn het alleen bedrijfswagens (met grijs kenteken) die met die nieuwe combinatie rondrijden. En volgens mij begint het gros van de wagens (die ik gezien heb) met een V. Iets van 02-VFB-3.
De personen wagens zitten nog in de **-X*-**, dacht ik. Ik heb tenminste nog geen Z - combinatie zien rijden
Volgens mij zijn het alleen bedrijfswagens (met grijs kenteken) die met die nieuwe combinatie rondrijden. En volgens mij begint het gros van de wagens (die ik gezien heb) met een V. Iets van 02-VFB-3.
De personen wagens zitten nog in de **-X*-**, dacht ik. Ik heb tenminste nog geen Z - combinatie zien rijden

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Het laatst uitgegeven autokenteken: 28-XV-GK
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
En de kentekens die Marss bedoeld zijn idd grijs maar dan voor lichte bedrijfswagens
Greetz BigD
Kentekens die beginnen met de letter B zijn alleen voor zware vrachtwagens.pje en daan schreef:is dat niet een kenteken voor een grijs kenteken..of wel een bedrijfs auto....
dus 01-bbb-0 of zo
En de kentekens die Marss bedoeld zijn idd grijs maar dan voor lichte bedrijfswagens
Greetz BigD
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
denk dat de kentekens 01-bbb-0 naar de bestelbussen gaat,dat klopt.
het moet dan 01-dbb-0 zijn.
ik denk dat voor vrachtwagens of wel catogorie c pas ergens in 2010 over gaan in het nieuwere kenteken.
vrachtwagens zitten pas op bs of bt.
kentekens beginnend met een b.zoals van mn bakwagen br-nv-63 dit is een super kleine bakwagen max gewicht 4600kgBigD schreef:Kentekens die beginnen met de letter B zijn alleen voor zware vrachtwagens.pje en daan schreef:is dat niet een kenteken voor een grijs kenteken..of wel een bedrijfs auto....
dus 01-bbb-0 of zo
Greetz BigD
denk dat de kentekens 01-bbb-0 naar de bestelbussen gaat,dat klopt.
het moet dan 01-dbb-0 zijn.
ik denk dat voor vrachtwagens of wel catogorie c pas ergens in 2010 over gaan in het nieuwere kenteken.
vrachtwagens zitten pas op bs of bt.
Onze sponsors