MR
Haha wel lachen dat ze toch stiekem de Mini bewonderenfrankie schreef:Nou nou, ere lid, zover wil ik lang niet gaan.....![]()
![]()
Was inderdaad een toertocht van de 147 club. Ben daar nog redelijk actief en het toeval wilde dat deze tocht door Twente ging waar m'n vrouw opgegroeid is. Extra leuk dus.
Gelukkig zijn ze bij de club heel tolerant en werd ik met de "vreemde eend" gedoogd![]()
(maar stiekum kwamen ze wel ff allemaal de Mini bewonderen)
![]()
Wie is dat dan?BigD schreef:Haha wel lachen dat ze toch stiekem de Mini bewonderenfrankie schreef:Nou nou, ere lid, zover wil ik lang niet gaan.....![]()
![]()
Was inderdaad een toertocht van de 147 club. Ben daar nog redelijk actief en het toeval wilde dat deze tocht door Twente ging waar m'n vrouw opgegroeid is. Extra leuk dus.
Gelukkig zijn ze bij de club heel tolerant en werd ik met de "vreemde eend" gedoogd![]()
(maar stiekum kwamen ze wel ff allemaal de Mini bewonderen)
![]()
![]()
Ik wist al dat jij bij die club zat omdat een klasgenoot van mij ook bij de 147club zitWe wilde nog met mijn Mini naar de meeting gaan omdat hij nog zoekend is naar een 147 en ik denk dan rijd frankie niet zo alleen
![]()
Maarja de tijd zat niet mee
![]()
Greetz BigD
Onze sponsors