MINI en een kleintje, kinderwagen in de MINI?
- bobske
- Nieuw Lid
Bericht
MINI en een kleintje, kinderwagen in de MINI?
Mijn vrouw en ik willen dolgraag een MINI!Er is 1 maar, we verwachten over 6 maanden een BABY! Onze vraag is eigenlijk aan jullie als ervaren MINIrijders, is het te doen een kleine en een MINI? Het grootste probleem in onze ogen is eigenlijk de kinderwagen, past die in de auto?
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Het kan wel, kwestie van 1 deel van de achterbank inklappen, dan past het kinderwagentje er in de lengte in. Op de niet ingeklapte stoel kan dan het zitje.
iDD........ maar of het handig is...
iDD........ maar of het handig is...
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- horn
- Be Mini
Bericht
quinny zapp is de kleinste. maar dat is een wandelwagen/buggy en geen volwaardige kinderwagen. wel kan je maxicosi erop in het begin. grote nadeel van een Zapp is dat er geen ligstand op zit. Wel is hij erg licht en wendbaar en zeer klein op te vouwen. De enige buggy die achterin een mini cabrio past of voorin een porsche 911. Als wandelwagen zou ik dan wellicht de Stokke Xplory proberen. Meer mogelijkheden, zeer klein op te vouwen. Maar, evenals de Buggaboo, wel een grote hap uit het babybudget... (maar ja, álles is duur als het om baby's gaat...)
Stokke Explory

Quinny Zapp achterin mini cabrio

Veel geluk met de komende 6 maanden (en alles daarna natuurlijk)
Stokke Explory

Quinny Zapp achterin mini cabrio
Veel geluk met de komende 6 maanden (en alles daarna natuurlijk)

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- stanleyh
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Wij hebben inmiddels 2 kinderen
de jongste is nu anderhalf en de oudste 3 jaar.
De maxi taxi (tegenwoordig Quinny) pas er in hoor.
De verschoontassen passen bij de voeten van de kinderen
De kinderwagenbak pas niet als je twee kinderen hebt
Verder gaan wij met ons vieren in die MINI en dat past prima.
ik zou zeggen: gewoon doen dus
de jongste is nu anderhalf en de oudste 3 jaar.
De maxi taxi (tegenwoordig Quinny) pas er in hoor.

De verschoontassen passen bij de voeten van de kinderen

De kinderwagenbak pas niet als je twee kinderen hebt

Verder gaan wij met ons vieren in die MINI en dat past prima.
ik zou zeggen: gewoon doen dus

- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wij hebben juist een mini gedaan toen er een kleintje kwam (daarvoor een Smart).
Eerst een dichte. Gaat goed. Er is volgens ons onderzoek geen kinderwagen die in de kofferbak past met bank omghoog (ook een bugaboo volgens ons niet, op alle mogelheden geprbeerd maar bobbel van ruitenwisser zat in de weg.) (was 2 jaar geleden weet niet wat er nu op de markt is.) Helft bank plat, dan past vrijwel alles.
Ik zou me er zeker niet door laten waarhouden.
We hebben nu een cabrio denk ik geen kinderwagen in Hij zit nu in een buggy dat gaat goed.
Eerst een dichte. Gaat goed. Er is volgens ons onderzoek geen kinderwagen die in de kofferbak past met bank omghoog (ook een bugaboo volgens ons niet, op alle mogelheden geprbeerd maar bobbel van ruitenwisser zat in de weg.) (was 2 jaar geleden weet niet wat er nu op de markt is.) Helft bank plat, dan past vrijwel alles.
Ik zou me er zeker niet door laten waarhouden.
We hebben nu een cabrio denk ik geen kinderwagen in Hij zit nu in een buggy dat gaat goed.
-
MM
Bericht
Toen mijn dochter klein(er) was, had ik een ford Ka, ik denk dat die een vergelijkbare kofferruimte heeft aan die van de mini, maar ik weet dat eigenlijk niet zeker. Ik heb toen de bugaboo frog aangeschaft, en die kon er prima in, maar de hoedenplank moest er wel uit. Ik verwacht ergens volgende week mijn eerste mini, ik wil wel een keer passen of de bugaboo er in gaat, voor je? Eventueel is die van mij te koop (de bugaboo dan, niet de mini
).

- stanleyh
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik zal vanavond eens een foto maken met de wandelwagen erin
De hoedenplank hoeft er echt niet uit hoor :-)
Past net
Onze kinderwagen staat ook op marktplaats (stond is net verlopen
)
Dus als je wilt is de kinderwagen te koop.
De kinderwagen en de MINI kunnen ook in 1 koop
Dan weet je zeker dat het past
De hoedenplank hoeft er echt niet uit hoor :-)
Past net

Onze kinderwagen staat ook op marktplaats (stond is net verlopen

Dus als je wilt is de kinderwagen te koop.
De kinderwagen en de MINI kunnen ook in 1 koop

Dan weet je zeker dat het past

Onze sponsors