Nieuw nieuw nieuw...
- Murcie
- Enthousiast
Bericht
Nieuw nieuw nieuw...
Ha luitjes die ik niks meer hoef uit te leggn!! Ben helemaal nieuw en heb er zin in, al die geile strakke bakkies bij elkaar. Oww ja ben murcie en ben de trotse eigenaar van een BRG coopertje
Btw hoe plaats ik een pictures op de forum ?? thankx alvast ciao...

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Murcie,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op hte forum en te zien tijdens de vele meetings.
En als ik nog iets voor je kan betekenen betreffende het verzekeren van je MINI verneem ik dat graag van je, check mijn topic maar eens over de NewMINiclub autoverzekering.
gr.
floris
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op hte forum en te zien tijdens de vele meetings.
En als ik nog iets voor je kan betekenen betreffende het verzekeren van je MINI verneem ik dat graag van je, check mijn topic maar eens over de NewMINiclub autoverzekering.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Mini Edwin
- 4 op een rij!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Murcie,
Welkom op het forum.
I.v.m. de vele spam-accounts is er een regel ingesteld dat je na drie dagen en drie berichten links (naar foto's) mag plaatsen.
Als je dus over drie daagjes een Topic aanmaakt in de Show Your Ride kunnen we allemaal meegenieten van je BRG
Veel plezier hier en tot meets
Welkom op het forum.
I.v.m. de vele spam-accounts is er een regel ingesteld dat je na drie dagen en drie berichten links (naar foto's) mag plaatsen.
Als je dus over drie daagjes een Topic aanmaakt in de Show Your Ride kunnen we allemaal meegenieten van je BRG
Veel plezier hier en tot meets

Onze sponsors