Goed gedaan joh, vergeet niet je mislamp uit je oude(pdc) bumper in je nieuwe(pdc loze) bumper te zetten.
Nu zit er namelijk een achteruitrij lampke in en die hem je al in je achterlichten. Anders heb je straks met mist geen mistlampjes.
Gr,
PP
Achterbumper wissel. MINI cabrio "zonder" PDC
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ziet er mooi uit Benno en nu heeft Wendy ook geen last meer van dat iritante gepiep
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Precies zoals het was in de bumper "met" PDC.
Lampje is wit, is een pre facelift lamphouder met rood bolletjePPCS schreef:Goed gedaan joh, vergeet niet je mislamp uit je oude(pdc) bumper in je nieuwe(pdc loze) bumper te zetten.
Nu zit er namelijk een achteruitrij lampke in en die hem je al in je achterlichten. Anders heb je straks met mist geen mistlampjes.
Gr,
PP

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Knap gedaan, Benno!!! Netjes hoor. Eindelijk rust.............. 

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, even bij de dealer geweest en de PDC houd nu definitief zijn mond. Kwestie van een zekering eruit halen, blijkt nu.
Moet wel weer terug naar de dealer want de lambda sonde is kapot, geeft nu een motor storingslampje op het dashboard.
Moet wel weer terug naar de dealer want de lambda sonde is kapot, geeft nu een motor storingslampje op het dashboard.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sonde vernieuwd, onder garantie, alleen..... Kreeg WW de MINI niet meer mee omdat de banden te slecht waren....
Het metaal stak er aan de binnenzijde uit.............. ff 2 bandjes vernieuwen € 616,-
JAAA, de groeten.
Was me aan het orienteren op nieuwe velgen en dan een wat grotere maat. De bodem van de geldput was echter al ruim in zicht, nu we de nieuwe keuken hebben.
Even marktplaats afgestruind, mooi setje 17"bullet velgen met banden op de kop getikt, nieuw van een MINI die bij aflevering op 18" is gezet, kostprijs----- € 725,-
Hoppa!
Het metaal stak er aan de binnenzijde uit.............. ff 2 bandjes vernieuwen € 616,-

Was me aan het orienteren op nieuwe velgen en dan een wat grotere maat. De bodem van de geldput was echter al ruim in zicht, nu we de nieuwe keuken hebben.
Even marktplaats afgestruind, mooi setje 17"bullet velgen met banden op de kop getikt, nieuw van een MINI die bij aflevering op 18" is gezet, kostprijs----- € 725,-

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben razend benieuwd

"We've got a thing that's called...MINI love"
Foto's please.....mini7benno schreef:Sonde vernieuwd, onder garantie, alleen..... Kreeg WW de MINI niet meer mee omdat de banden te slecht waren....
Het metaal stak er aan de binnenzijde uit.............. ff 2 bandjes vernieuwen € 616,-JAAA, de groeten.
Even marktplaats afgestruind, mooi setje 17"bullet velgen met banden op de kop getikt, nieuw van een MINI die bij aflevering op 18" is gezet, kostprijs----- € 725,-Hoppa!
Ben razend benieuwd

"We've got a thing that's called...MINI love"
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb volgens mij qua prijs ook wel raak geschoten met deze velgen, ze zijn nog vet van de fabriek.
Foto's komen wel, morgenavond gaan ze eronder.
Plan is de oude velgen op te knappen en te verven (poedercoat of spuiten) en dan komen ze weer terug.
Keep U posted
Foto's komen wel, morgenavond gaan ze eronder.
Plan is de oude velgen op te knappen en te verven (poedercoat of spuiten) en dan komen ze weer terug.
Keep U posted
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Had ik het maar niet gedaan, dat is het eerste wat ik dacht toen ik gisteravond mijn MINI in zijn achteruit in een betonnen paal prakte in de parkeergarage bij de plaatselijke supermarkt.
Behoorlijke schade, bumper en zijscherm zover ingedeukt dat ze tegen het rechter achterwiel aanliepen.
De zaak weer een beetje verbogen zodat het rijdbaar is. Floris op de hoogte gesteld (blijft een rustgevend gevoel dat je goed verzekerd bent, Floris bedankt nogmaals voor de info)
De cabrio is dus aan 1 kant half plat. Had ik de PDC nog gehad was het ws niet gebeurd. Maargoed, het schade afhandelen kan beginnen.
Behoorlijke schade, bumper en zijscherm zover ingedeukt dat ze tegen het rechter achterwiel aanliepen.
De zaak weer een beetje verbogen zodat het rijdbaar is. Floris op de hoogte gesteld (blijft een rustgevend gevoel dat je goed verzekerd bent, Floris bedankt nogmaals voor de info)
De cabrio is dus aan 1 kant half plat. Had ik de PDC nog gehad was het ws niet gebeurd. Maargoed, het schade afhandelen kan beginnen.
Onze sponsors