DGB

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Rickster
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

DGB

10 okt 2007, 23:23

Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 okt 2007, 23:44

Die A4 is inderdaad wel het dieptepunt van al die jaren DGB :'(. Verreweg de meeste creaties van DGB vind ik helemaal niks, maar om een goede auto als een A4 zo te vern**ken (en dan ook nog die verschrikkelijk beroerde afwerking) is wel heel erg. Met de MINI van Richard leek het de goede kant op te gaan met het programma, maar die SLK van vorige week vond ik dan weer om te janken (en als ik de verhalen mag geloven was de afwerking ook allesbehalve perfect).
Afbeelding
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 okt 2007, 23:45

Tja, dat verhaal is niet om vrolijk van te worden!
Afbeelding
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 okt 2007, 23:47

Tja...DGB...ben er niet wild van. Hoor steeds meer negatieve verhalen. Wat je van het uiterlijk vindt is heel persoonlijk, maar het gaat er vooral om dat er een technisch goed produkt wordt neergezet. De MINI van Colmena is een brute vertoning geworden. Natuurlijk blijft het een kwestie van 'you love it, or you hate it', maar ik moet toch eerlijk bekennen dat gezien de andere auto's die DGB onder handen heeft genomen, de MINI van Colmena wat uiterlijk betreft een van hun beste prestaties is geweest. Al blijf ik huiverig voor al het laswerk dat heeft plaatsgevonden. Ik hoop echt van harte dat het over 2 jaar niet hard roestende MINI is geworden.

@Colmena: Zou je ons na er een beetje mee gestuurd te hebben e.e.a. willen laten weten over de wegligging? Is die er na de verbreding/verlaging beter op geworden t.o.v. hoe de MINI was? Nog harder de bocht om? Of juist onvoorspelbaarder?
Ben nieuwsgierig...
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 okt 2007, 00:47

Sepp schreef:Is die er na de verbreding/verlaging beter op geworden t.o.v. hoe de MINI was? Nog harder de bocht om? Of juist onvoorspelbaarder?
Ben nieuwsgierig...
Volgens mij moet je een Mini wel heel erg hard verknallen wil die echt onvoorspelbaar worden in de bochten.
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8

Terug naar “Kletshoek”