Bij hoeveel toeren moet je dan schakelen? En hoe wordt dit aangegeven?RUSOR schreef:met andere woorden schakkelen als de schakel indicator aangeeft
GRTS Danny
Gr Kim
Bij hoeveel toeren moet je dan schakelen? En hoe wordt dit aangegeven?RUSOR schreef:met andere woorden schakkelen als de schakel indicator aangeeft
GRTS Danny
Hoi,Kim Cooper schreef:Bij hoeveel toeren moet je dan schakelen? En hoe wordt dit aangegeven?RUSOR schreef:met andere woorden schakkelen als de schakel indicator aangeeft
GRTS Danny
Gr Kim
Vraag: hoe werkt dit "rekening houden met.." dan? Hoe weet de Mini of ik bergop rijd? Heb je daar sensoren voor?Het is moeilijk te zeggen bij welke toerentallen je moet schakkelen want hij houd echt rekening met verschillende factoren zoals aceleren, berg op of berg af rijden enz...
Hoe groot is een tank van een One D???? Die van de R56D is maar 40 liter.wejo schreef:Mijne One D tank ik voor 55 euries vol en dan haal ik wel een 750km met sportief rijgedrag.
Indien ik altijd rustig zou rijden moet ik wel de 900 km halen.
Bijna 50 liter geraakt er bij mij in als hij helemaal leeg is.RUSOR schreef:Hoe groot is een tank van een One D???? Die van de R56D is maar 40 liter.wejo schreef:Mijne One D tank ik voor 55 euries vol en dan haal ik wel een 750km met sportief rijgedrag.
Indien ik altijd rustig zou rijden moet ik wel de 900 km halen.
Ik moet zeggen dat ik mij enkel in de stad en dorpen mij aan de schakelindicator houdt. Hier kan je tegenwoordig toch niet meer hard rijden met al die verkeersremmers. Voor de rest wordt hij vlot gebruikt![]()
GRTS Danny
Mitchell schreef:Haha! 300km met 1 tank? Dat is voor mij wel een uitdaging hoor! Ik haal meestal het dubbele!
Onze sponsors