Onbetrouwbare mensen/ bedrijven...

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2007, 22:34

Dit gaat niet om alleen maar MTH af te zeiken... maar ook dealers, bandenleveranciers, wasstraten etc.. gewoon waar je slechte ervaringen mee heb.. Want we zijn hier toch ook om elkaar tips te geven?! en samen zijn we sterk. Misschien leren sommige bedrijven hier van.. en als je klacht opgelost is zet je dat hier ook neer :wink:
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2007, 22:39

moeten het auto gerelateerde bedrijven zijn?

anders YOURHOSTING wat een (...)bedrijf is dat.
heb mn abonnement schriftelijk opgezegd (hosting van 10 domeinnamen) maar of ik wel nog even 298 euro wil betalen omdat ze het zogenaamd niet ontvangen hebben :s nou heel simpel: opzegging is aangetekend verstuurd dus ik was er klaar mee. en tóch valt er vorige week een brief van de deurwaarder op de mat en nog steeds ben ik er niet vanaf :evil:
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2007, 22:45

Hmm, Werner en ik zitten ook bij yourhosting. Nog nooit last gehad maar mou maken wij eigenlijk nog geen gebruik van onze site...
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2007, 22:47

wacht maar tot je je abo wil stopzetten.
staan hele verhalen op opgelicht.nl.
doe mij maar one.com of intention internet.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2007, 22:50

Kan nog wel een boekje opendoen over Coolneweurope. notabene een sponsor van onze site :evil:
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

11 jan 2007, 22:53

mini7benno schreef:Kan nog wel een boekje opendoen over Coolneweurope. notabene een sponsor van onze site :evil:
Erg jammer idd, anders had ik een setje achterlichten met witte reflectors :)
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2007, 23:02

Dat bedoel ik.
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

11 jan 2007, 23:34

SchadeNet :evil: .

Dat bedrijf heeft voor mijn gevoel flink lopen cashen op mijn auto en minimaal eraan gedaan. Nog zielig lopen doen en mij zwart maken bij mijn tussenpersoon als ik die inschakel om het euvel op te lossen. Om van alle gezeik af te komen auto geaccepteerd en naar een schadehersteller in de familie gebracht, die heeft alles weer op en top gemaakt. Op mijn eigen kosten :evil:

En het probleem met zo'n one of a kind auto is dat hij in een dorp als zoetermeer al gauw bekend is bij elke bedrijf waar je langsgaat. En verhalen gaan de ronde doen.. gevolg dat ik met de nek aangekeken wordt. Ik raad dit bedrijf echt niemand aan en bedank mijn verz.mij dat ze me daar naartoe hebben gestuurd...

goed initiatief Hans, het is niet leuk voor de bedrijven maar serieus, ik wens geen enkele NewMINIclub-er dit toe dus beter voorkomen! En uitpraten ja makkelijk gezegd, maar zo gaat dat niet altijd.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 okt 2007, 22:18

Even weer sinds Januari deze topic omhoog halen... Het komt er dus op neer dat ik wil melden dat je geen zaken moet doen met de volgende persoon.....

De heer Braspenning van Braspower... Zijn website is al uit de lucht. Zijn zaak opgedoekt, maar mocht je hem nog ergens terug vinden dan kijk uit voor hem.

Je moet hem niet verwarren voor zijn broer die bij Braspenning Tuning werkt.... Die gasten zijn wel ok en daar heeft IDD ook zijn tuning laten doen. Die zijn dus niet hetzelfde!!!

MR

Terug naar “MINI-talk”