Succes

@Grand_Cru, die nagels ben ik bij het monteren van het nieuwe interieur kwijt geraakt

Voor en achter onderaan is geen strutbrace maar een stabilisator-stang om de auto rechter te houden in de bochten (in Engels is het sway-bar). Dat is een flexibele verbinding met de ophanging. Ik weet dat er dikkere te koop zijn maar ik weet niet of JCW dan ook dikkere monteer?MINIJCW schreef:Ik ben er dus vrijdag achtergekomen dat met een JCW onderstel je al voor en achter, onder aan de auto een stutbrace hebtDie voorste boven laat ik nog even wachten (eerst JCW remmen) want ze zeiden dat ik niet veel verschil zou merken
Heb je ze inmiddels al binnen? zondag zou een mooi dagje zijn om ze te monteren. Van harte welkom op Circuitpark Zandvoort!Smini schreef:Dank jullie wel! ik ga voor de boven versie van OMP. (ook al geve nze aan op ebay en de website dat ze NIET voor een S zijn.
MINI Poeper schreef:huh?
Nu ben ik écht benieuwd naar morgen!
Dus kunnen morgen vanaf Muiden naar Zandvoort maar met een gangetje van zeg 90 km/h omdat Arjan/Sleefje een aanhanger achter hun MINI hebben hangen?
Heb jij dan nou een stutbrace waar je vanaf wil die op een Cooper S past?Zijlboot schreef:Doordat ik net een turboset heb gemonteerd is past mijn strutbrace van promini niet meer.
Ik ben nu opzoek naar een strutbrace die wel tussen de turboleiding en de motorkap past. Misschien heeft iemand een idee? of een strutbrace die we even zouden kunnen passen?
Onze sponsors