Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Deze review heb ik al een tijdje als bookmark staan, maar ik kan in deze review nergens lezen dat het een runflat is? Of is deze ook als non-runflat te krijgen?
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ze geven een zeer goede reactie in het stuur
Nu nog wat extra vermogen
wordt aan gewerkt
Ik heb de poteza's ook onder mijn nieuwe astra zitten( 225 X 45).Hans schreef:Bridgestones potenza RE50A top band! en ook nog run flat! 10x beter dan de dunlops
Ze geven een zeer goede reactie in het stuur

Nu nog wat extra vermogen

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De nokkenas geeft een duidelijk verschil zoals ik al schreef. Ik heb wel een nokkenas die het meest geschikt is voor een bewerkte cilinderkop en hogere compressordruk, de nokkenas heeft veel minder effect in een standaard motor. Dan kun je beter een Schrick nokkenas nemen die de kleppen ook eerder en verder opent i.p.v. alleen sneller en langer zoals de Cat Cam.
Hier trouwens het complete bandenoverzicht waar de Bridgestone heel goed uitkomt maar ik wil geen runflat dus die moet wel als gewone band te krijgen zijn.
Hier trouwens het complete bandenoverzicht waar de Bridgestone heel goed uitkomt maar ik wil geen runflat dus die moet wel als gewone band te krijgen zijn.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De Bridgestone was niet in de maat te krijgen waarin ik hem wil hebben: 215/35 R18
Ik wil geen 40 hoog want de versnellingen van de pre-facelift zijn al lang zat.
Het is de GoodYear geworden, als enigste deze week leverbaar, woensdag gaan ze er onder.
Woensdag gaat ook het gerepareerde spruitstuk er onder, die andere MTH die er net onder zit heeft ergens een scheur onder de windsels
Ik wil geen 40 hoog want de versnellingen van de pre-facelift zijn al lang zat.
Het is de GoodYear geworden, als enigste deze week leverbaar, woensdag gaan ze er onder.
Woensdag gaat ook het gerepareerde spruitstuk er onder, die andere MTH die er net onder zit heeft ergens een scheur onder de windsels

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De nieuwe banden zitten er onder, een wereld van verschil. Geen herrie en geen trillen meer. Het spruitstuk wisselen is ook gelukt (tsjonge, wat is die Mini toch stil
). Alleen zat om de oude hittebestendig band heen wat ik er af heb gehaald en ik had daarbij kennelijk handschoenen aan moeten doen want nu heb ik dus jeuk op mijn gezicht en armen, kennelijk iets met hele kleine vezels zoals glaswol (scratch scratch).
Er is alleen geen gat te ontdekken in het oude spruitstuk dus dat is wat vreemd, maar het kan misschien nog ergens verborgen zitten. Het flexibele stuk vind ik wel erg makkelijk heen en weer gaan, misschien is dat weer kapot.
Voor het M7 understrut system was geen tijd meer, al heb ik daar wel éénderde van er onder geschroeft, te weinig om wat van te merken.

Er is alleen geen gat te ontdekken in het oude spruitstuk dus dat is wat vreemd, maar het kan misschien nog ergens verborgen zitten. Het flexibele stuk vind ik wel erg makkelijk heen en weer gaan, misschien is dat weer kapot.
Voor het M7 understrut system was geen tijd meer, al heb ik daar wel éénderde van er onder geschroeft, te weinig om wat van te merken.
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet nog niet wat voor bandjes ik neem.
Ik heb nog ca 5000km bedenktijd, ik ben eigenlijk best tevreden over de Pirelli's die ik nu heb, maar bij nat weer zijn ze minder.
Misschien maar eens een keer de Michelin proberen.
Ik heb nog ca 5000km bedenktijd, ik ben eigenlijk best tevreden over de Pirelli's die ik nu heb, maar bij nat weer zijn ze minder.
Misschien maar eens een keer de Michelin proberen.

Save a tree, eat a beaver

Onze sponsors