Spyshot Mini Estate
-
Sleefje (als gast)Sl
- Berthil
- Volledig MINI minded!

- mini7benno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ben deze al weer bijna zat/
one for me please.Sleefje schreef:Heel zwaar gecamoufleerd sjees....wat een hondenhok zo zeg
Ben deze al weer bijna zat/
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- mini7benno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als ik goed kijk naar de foto's zie ik niet direct de suicide doors (al doen ze het wel vermoeden). wel zie ik een dubbel deurstel aan de achterzijde. Iets wat mij persoonlijk heel gelukkig maakt. Terug grijpend op het mini verleden.
Over de achterdeuren: Kan me niet voorstellen dat het achterraam uit 1 stuk is dus er zal waarschijnlijk een deur gesitueerd gaan worden. Maar of dit nou een deur word alla RX-8? Dat betwijfel ik. Maarja wie ben ik.
Ik zeg: laat maar doorkomen deze inventie!!
Over de achterdeuren: Kan me niet voorstellen dat het achterraam uit 1 stuk is dus er zal waarschijnlijk een deur gesitueerd gaan worden. Maar of dit nou een deur word alla RX-8? Dat betwijfel ik. Maarja wie ben ik.
Ik zeg: laat maar doorkomen deze inventie!!
- mini7benno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Traveller was meer de benaming voor de station mini. Heb ergens gelezen dat deze naam niet te verkrijgen was door BMW. Meen dat ik het op motoringfile gelezen heb, of MSCN.
@MINIJCW: Ik kan je inderdaad geen ongelijk geven, bij nadere bestudering. Moeten de kinderen wel een opleiding deursluitvolgorde gaan volgen
Anders krijg je nare krassen.
Clubman was volgens mij niet de classic benaming voor de uitgerekte cq stationwagen versie van de mini. Clubman was een mini met een ander type voorfront (Wendy noemde het altijd de LADA-neus). Wel had je de Clubman Estate, andere neus in stationwagen uitvoering.Arjan schreef:De officiële naam voor deze auto is bekend: Clubman(was eigenlijk ook wel te verwachten)
Traveller was meer de benaming voor de station mini. Heb ergens gelezen dat deze naam niet te verkrijgen was door BMW. Meen dat ik het op motoringfile gelezen heb, of MSCN.
@MINIJCW: Ik kan je inderdaad geen ongelijk geven, bij nadere bestudering. Moeten de kinderen wel een opleiding deursluitvolgorde gaan volgen
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- mini7benno
- Volledig MINI minded!

Bericht
OT:Met 1100 olieboot erin, Als ik me niet vergis van Leyland makelij. Hebben ooit een 1100 special gehad uit 1977, die rijd nog steeds rond trouwens. Echter de 1100cc is er al lang en breed uit, heeft 1380cc gehad maar inmiddels heeft die ook het motorruim moeten ruimen.Mini Poeper schreef:Foto van een Classic Clubman, toevallig nog een estate ook:
Onze sponsors