LEDs in je MINI

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 okt 2007, 08:16

peter schreef:Mitchell,

Vraagje: Als je leds in je stadslichten plaatst dan gaan deze gloeien als je de auto open drukt en blijven nagloeien als je de auto sluit. Ook gaan ze soms even een halve seconde aan als de auto geparkeerd staat en gaan ze flikkeren als je start.

Dit alles heeft er bij ons voor gezorgd dat de leds regelmatig stuk gingen.

Een half jaar geleden heb ik bij de stadslichten 2 PIAA weerstanden gemonteerd (had ik met Berthil geruild voor mijn MTH usb kabel) en nu zijn al die 'problemen' opgelost. De leds blijven het nu perfect doen.

Binnenkort ga ik de aerokit monteren met smoked sidemarkers met leds erin en ik heb er geen zin in dat er elk half jaar nieuwe leds in moeten.

Kan jij daar ook weerstanden voor maken of vertellen waar ik een geschikte oplossing kan kopen?!?

Bij voorbaat dank,
Peter
Zijn dat dezelfde LED's en daar wil je dezelfde weerstanden voor? Ik denk dat ik je daar wel aan kan helpen.

Gr. Mitch
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 okt 2007, 14:17

Mitch,

De leds die ik gemonteerd heb komen bij ultraleds.co.uk vandaan. De PIAA's waren te lang en raakte het glaasje.

De weerstanden werken met alle leds volgens mij.

Ik denk dat er met mij wel meer mensen zijn die interesse hebben. Bij Boudie zag ik van de week ook zijn leds gloeien en ik weet bijna zeker dat hij ook wel interesse heeft. Ik weet zeker dat er meer mensen gloeiende led stadslichten hebben dus wellicht kan je er een mooi handeltje van maken.

Ook op Mini2.com waren er mensen die er last van hebben maar ik kon eigenlijk nergens een goedkope oplossing vinden.

groet,
Peter
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 okt 2007, 14:25

Peter ik heb je pm gestuurd.

Gr. Mitch
MaVaEe
Koeien-teller

10 okt 2007, 14:42

Vandaag op mijn werk 2xdit besteld! Ff kijken of ik die in de onderkant van mijn deuren ga krijgen! :)
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

10 okt 2007, 16:38

MaVaEe schreef:Vandaag op mijn werk 2x dit besteld! Ff kijken of ik die in de onderkant van mijn deuren ga krijgen! :)
Je had net zo goed 2x de originele MINI voetverlichtingen kunnen bestellen. Gaatje maken onderaan de bekleding en er in duwen en de bekabeling trekken. Je kan LEDs krijgen die naar onderen schijnen (groupbuy van Maaij), heb ik ook en je kan altijd een LEDje wisselen of lampje terug zetten als je wilt. Volgens mij ook nog goedkoper dan dit. Hier te zien maar nog met geel lampje er in.

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 okt 2007, 18:43

Mitchell schreef:Peter ik heb je pm gestuurd.

Gr. Mitch
Dankjewel,

Mitch
MaVaEe
Koeien-teller

10 okt 2007, 19:55

Berthil schreef:
MaVaEe schreef:Vandaag op mijn werk 2x dit besteld! Ff kijken of ik die in de onderkant van mijn deuren ga krijgen! :)
Je had net zo goed 2x de originele MINI voetverlichtingen kunnen bestellen. Gaatje maken onderaan de bekleding en er in duwen en de bekabeling trekken. Je kan LEDs krijgen die naar onderen schijnen (groupbuy van Maaij), heb ik ook en je kan altijd een LEDje wisselen of lampje terug zetten als je wilt. Volgens mij ook nog goedkoper dan dit. Hier te zien maar nog met geel lampje er in.

Afbeelding
Goedkoper zeker niet aangezien ze mij niks gekost hebben! ;)
En ik weet nog niet hoe ik het doe! Misschien komen ze wel in mn skirts aangezien ze IP67 zijn. :)
Afbeelding
iDarkDesign
Transformer

15 okt 2007, 20:43

Zo na 100% tuning zondag heb ik het LED wel een beetje te pakken! Dat is toch wel heel gaaf. wanneer gaan we groupbuy doen en eens ff wat licht op de NL snelwegen zetten!?

iDD
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 okt 2007, 20:59

Ik ben ook benieuwd wat de mogelijkheden zijn 8)
iDarkDesign
Transformer

15 okt 2007, 21:07

Eigenlijk zijn de mogelijkheden eindeloos

Een lijst maken waar je wat wil hebben, daarna een soort schema maken en dan produceren die hap!

iDD
Knuckles
Mod virus alert!
Mod virus alert!

15 okt 2007, 21:54

Ik heb thuis nog een 7 kleuren led kit liggen voor onder de auto die er nog onder moet, maar hoe doe je dat met de APK dan ? Die dingen mogen voor de APK en politie niet onder de auto zitten... :roll:
Zouden jullie dit dan vóór iedere APK eronder vandaan halen en daarna weer eronder gooien ? :|
Al is je auto nog snel!! Tis geen MINI...
Bisazza
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

16 okt 2007, 19:01

Ik ben erbij!!!!!!!! :lol:

Weten jullie dan ook misschien in hoeverre het mogelijk is achter de rode reflectors in de deuren ledjes te plaatsen? :roll:
iDarkDesign
Transformer

16 okt 2007, 21:31

Knuckles schreef:Ik heb thuis nog een 7 kleuren led kit liggen voor onder de auto die er nog onder moet, maar hoe doe je dat met de APK dan ? Die dingen mogen voor de APK en politie niet onder de auto zitten... :roll:
Zouden jullie dit dan vóór iedere APK eronder vandaan halen en daarna weer eronder gooien ? :|
Ze mogen er wel onder zitten, als je ze maar niet aan hebt op de openbare weg. Van de APK heb ik nog nooit gehoord dat die hierover moeilijk doen. Wat heb je er voor betaald?

Op zich mag je ook een blauw zwaailicht op je auto zetten, als deze maar niet aangesloten is.

iDD
Knuckles
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 okt 2007, 21:52

Ik heb ze toen gekocht voor me onder me Corsa :oops:
Heb ze er daar ook onder gehad (3 jaar geleden) toen heb ik er 200 euro voor betaald. Dit als nieuwe set gekocht bij een shop in Hilversum met een aanbieding. Toen de Corsa verkocht en onder me Leon gemonteerd. Leon ging stuk en sindsdien staan ze in de garage.

Ik zal 'ns ff checken met de garage wat ze ervan vinden. Want volgens mij valt dit onder verlichting dat niet af-fabriek geleverd kan worden en is dus niet toegestaan :wink:

Aan de andere kant: BOEIUH !! :mrgreen:
Al is je auto nog snel!! Tis geen MINI...
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

16 okt 2007, 22:03

Bisazza schreef:Weten jullie dan ook misschien in hoeverre het mogelijk is achter de rode reflectors in de deuren ledjes te plaatsen? :roll:
Alles is mogelijk, ik heb rode LEDjes achter de witte reflectoren in de deur gedaan die dus gaan branden als de deur opengaat (binneverllichting aan is). Zie foto iets verder terug.

Terug naar “Interieur en audio”