PPCS (Mini Cooper S Parklane) New rimz @ pag 33

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 okt 2007, 11:36

Hey robert, Ik heb ze niet van de stealer hoor!! Die was zo duur. Ik heb exact diegene van het plaatje besteld met
zwarte stiknaden(dacht ik/hoop ik). Moet wel chique blijven natuurlijk. En ze hadden niet exact de kleur van de piping van de stoel, dus dan maar mooi zwarte stiknaden. Kijk ff op www.ebay.de en dan zoeken downtubes. Prijzen zijn nu iets hoger geworden zie ik, maar wel te doen nog. Nu nog twijfelen over dat lederen dash, wat jij??? Ik vrees dat het te gewoontjes gaat worden dat lederen dash.
Eerst maar eens ff die downtubes afwachten!!!

Gr,

PP

Zo dus,

Afbeelding
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 okt 2007, 15:00

zeker doen die dash, vind ik echt de moeite ( heb natuurlijk makkelijk spreken als ik niet moet betalen :P )
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 okt 2007, 17:54

Zo, das echt bliksemsnel binnen zeg, pffffffffff. Gelijk maar eens ff geinstalleerd. Ik moet zeggen dat ik het err erg chique vind uitzien. Staat echt supermooi en in harmonie met de rest van het interieur. Op de foto's helaas komen ze niet echt goed over. Dit komt deels omdat de foto's zo klein moeten. Ik ben er iig SUPER blij mee

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
iDarkDesign
Transformer

16 okt 2007, 18:23

Tijd voor het lederen dash!

iDD
robertdresen
One wheel wonder
One wheel wonder

Downtubes

16 okt 2007, 21:04

Zozo Pieter dat ziet er wel errug dik uit,
ik ga ze ook bestellen!!! trouwes ik weet nog een super vette mod voor jou
het leren JCW sportstuur, dan heb je het leer op je stuur dat ook in de nieuwe M3 zit en
de z4 M!!! Dat ga ik ook aanschaffen maar eerst maar eens van die mooie downtubes genieten!!
GR Robert
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 okt 2007, 21:06

Mooi!
Ik wilde ze ook al aan gaan schaffen.
Staat goed i.c.m. het carboni! :wink:
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
robertdresen
One wheel wonder
One wheel wonder

16 okt 2007, 21:08

Trouwens was het veel werk het installeren van de downtubes?!
je moet het gedeelte rond je versnellingspook enzo loshalen meen ik?!
coendek
Stoepsleutelaar

16 okt 2007, 21:38

was een 10min job to do denk ik... maar ERG mooi man! :D

:cool:

Coen
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

16 okt 2007, 21:39

Die down-tubes hebben wel stijl 8) maarja idd ik vind ook dat je de rest van het dash dan ook leer moet doen 8)

Greetz BigD
maus105
Bonkey

16 okt 2007, 22:05

vind het niet misstaan dat leer met carbon dash hoor de rest van je dash moet alleen carbon :D :wink:
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 okt 2007, 22:16

Tja wellicht in de toekomst het hele dash in leder, maar ja die knaken he. Nu op ebay voor 400 eurie :s .
Misschien in een gekke bui over een tijdje!!! Dit staat iig erg mooi er heel erg in harmonie met de rest. Kleur leer is idem kleur leer stoelen. Leer op dash wordt wel donker en daardoor misschine iets gewoontjes. We'll see :roll:

Wat betreft het installeren. Uurtje werk in de facelift. Moet vrij veel los en ik had de boel al een keer losgehaald dus had voorsprong.

Torx downlubes los, schroefjes onder bakjes vooraan, pookhoesring los, dan kan je bij de spiegel aansturing en die er uit klikken van onder, dan weer de schroefjes daaronder los en de boel kan los. Dan tubes er uit schuiven naar onderen alleen in de facelift en dan andere tubes en visa versa. Uurtje als je ongeveer weet hoe het moet. Tjees wat moet je hard trekken aan dat paneel onder je stuur zeg pfffffffffffffffffffff. iig meer werk zoals je ziet dan je denkt. maarre als mensen hulp nodig hebben. Ik weet het nu :wink:

Over sturen gesproken. Ja wel vet zo JVW stuurke. kan alleen niet in mijn wagen ivm het soort stuur wat ik heb. Airbag is anders en de aansturing van de multifunctionele knoppen enz. Althans dat is mij wijs gemaakt. Iemand die dat zeker weet???
Ik ga weer dromen over nieuwe mods..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Gr,

PP
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 okt 2007, 23:09

Erg mooi die leren downtubes 8) De lederen dash zou het helemaal afmaken!
tysie
Be Mini
Be Mini

17 okt 2007, 00:09

PPCS schreef:
Fraaie foto's trouwens van je MINI en wat staat hij inderdaad lekker te blinken. Lang leve de Meguiar's (of gebruik je dat niet?).
Inderdaad lang leve meguiars. Ik gebruik de tech wax en de trim detailer. Waanzinnige spulletjes zoals je kan zien.
Verder in de bak achterin: - Protech krassenverwijderaar (goed spul)
- Hallfords Wielen reiniger + bandenglim
- Turtle velgenwax (blijven ze langer mooi en glad + glimmen)

Ik zoek alleen nog naar een goed spulletje om het leer te verwennen. Ik wil absoluut niet dat het gaat glimmen, maar juist weer zo mooi puur zoals het was toen het nieuw was. Mooi schoon, strak enzo. Iemand die goede ervaringen ergens mee heeft.
Meguiars heeft goed spul, is o.a. tekoop bij HBest in Alkmaar.

Kom gewoon naar de poetsdag, dan mag je alles gratis proberen, staat onder events :wink:
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2007, 10:21

Ziet er erg goed uit! Lijkt me ook fijner voor je rechterknie? Niet meer tegen dat harde plastic aan...
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 nov 2007, 11:38

Die down-tubes hebben wel stijl maarja idd ik vind ook dat je de rest van het dash dan ook leer moet doen
:oops: :oops: Als het van jou moet okai dan maar :wink:

Afbeelding
Afbeelding

Nu bezig met de onderhandelingen met deze mensen. Mocht ik er uit komen met deze gasten, dan het volgende probleem.
Is het moeilijk die paneeltjes in de facelift te klussen of kan ik de stealer beter vragen om ze te plaatsen.

Gr,

PP

EDIT: Stealer vraagt 100(incl btw) voor installatie. Best de moeite om het zelf te doen. Weet alleen niet hoe. Iemand die me wil helpen voor een kratje ;-)

Terug naar “Show your ride”