Het grote photoshop topic ;)
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
... Maar als je wordt aangeboden door een Grafisch vormgever om iets leuks van een foto van je mini te maken sla je dit natuurlijk niet af!!!
Gr. Mitch
haha! Je hebt er zelfs karma voor gehadulyss schreef:was de mijne weer niet goed genoegMitchell schreef:Rick,
Heb je hier wat aan?
Gr. Mitch![]()

Gr. Mitch
- minidriver
- One wheel wonder
Bericht
fotoshop
Hoi mini fans zou er iemand eens deze velgen onder mijn wagen wille zette met fotoshop
Alvast bedankt die het wille proberen

Als er geintreseerde zijn die deze velgen allemaal op deze wagen willen zetten da zou heel leuk zijn en maakt mijn keuze uit de velgen stukke makkelijker nogmaals bedankt aan wie er zich aan wil wagen

dit is de wagen

Als er geintreseerde zijn die deze velgen allemaal op deze wagen willen zetten da zou heel leuk zijn en maakt mijn keuze uit de velgen stukke makkelijker nogmaals bedankt aan wie er zich aan wil wagen

dit is de wagen
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die R105 wielen in het zilver jeuken wel heel erg hier in t amsterdamse. Nu ik de foto's van lorr zijn wagen zie wil ik ook wel een weten hoe ze onder mijn mini staan. Zou iemand please dit voor mij willen shoppen
.

Hoop dat een van deze foto's geschikt is voor fotoshop

Hoop dat een van deze foto's geschikt is voor fotoshop
- Rickster
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je een van die velgen recht van voren hebt dan lukt het wel
Re: fotoshop
Met deze plaatjes is het zo goed als onmogelijk, de hoek is niet goed.minidriver schreef:Hoi mini fans zou er iemand eens deze velgen onder mijn wagen wille zette met fotoshop
dit is de wagen
Als je een van die velgen recht van voren hebt dan lukt het wel
Onze sponsors