Ik ben FunkyRAT, sinds twee dagen 19 jaar oud en rij al een tijdje in een MINI Cooper rond. Het is een Indy blauwe chili met wit dak en bonnetstripes. Enige wat ik er nog aan heb gedaan is alleen een ipod kabeltje aangelegd, maar ik heb grootse plannen met de wagen.
Een foto van mijn MINI tijdens een SPOT op 14-apr j.l.:

de met stripes MINI is van mij

de zonder ZLD (zeeland?) sticker is van mij. Opmerkelijk is dat mijn MINI hoger staat (geen egaal wegdek?) en de MINI naast mij heeft aparte 18" velgen. Ook liep ik een tijdje met het idee rond om mijn zwarte kunststoffen delen in kleur te spuiten, alleen zou ik niet weten of het wel mooi zou staan bij Indy Blue. Het is dan ook toeval dat ik een ZLD MINI tegenkom die dit wel heeft gedaan. Het staat wel leuk.
Was wel grappig om dezelfde kleur tegen te komen daar, op goede vrijdag. Alhoewel MINI's in die omgeving niet schaars zijn.
Nog een MINI meet-je met een Checkmate, tja als er nergens anders parkeerplaats is...;

Ik was op zoek naar wat info over achteraf inbouw alarm en kwam op een topic terecht op dit forum. Een zeer rijke bron van info!
Zie dat jullie erg actief zijn in de Randstad, zou graag mee willen doen!