Turbootje...naar een nieuwe MINIfan.
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
De schuur is koud nu hoor!!
HOE HARD????!!!!320d touring schreef:Nee, stukje met Coen gereden, 230 op de teller en steeds accelereren, na de rit een lauwe motorkap i.p.v. het eitjes-bakwerk zoals voorheen !Sid schreef:wacht even... turbo die niet meer heet wordt...
ook niet na een stukje serieus doortrappen?

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Nee hoor, ik had er al (weer) op gerekend en het olieradiatorkacheltje (galgje !) vanmorgen al aangezet !turbootje schreef:HOE HARD????!!!!![]()
![]()
![]()
De schuur is koud nu hoor!!

Laatst gewijzigd door 320d touring op 20 okt 2007, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Oh, ik weet niet of ik dat nu leuk moet vinden of juist nietcoendek schreef:marcel!! je hebt PB
over een slaap plek

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is inderdaad wel apart. Interessant trouwens wel om te weten. Ben benieuwd! Ben trouwens blij dat je toch dat ALTA erop hebt gespoten, staat super stoer!320d touring schreef:Nee, stukje met Coen gereden, 230 op de teller en steeds accelereren, na de rit een lauwe motorkap i.p.v. het eitjes-bakwerk zoals voorheen !Sid schreef:wacht even... turbo die niet meer heet wordt...
ook niet na een stukje serieus doortrappen?

- Francisca
- Mod virus alert!
Bericht
Hoi Karin,
We kennen elkaar nog wel niet, maar dat komt wel ...
Wat een supermooi stuurtje is dat ! Dat wil ik op 3/11 wel eens bekijken als dat mag. Zou dat ook geschikt zijn voor een R53 ?
Gaat jouw zoontje misschien ook mee op 3/11 ? Hoe oud is hij ?
Ik heb een zoontje van 6, we twijfelen nog of we hem meenemen, alhoewel met gameboy en dvd-speler kan hij zich wel lekker bezighouden hoor, dus misschien toch wel.
Als er nu meer kindjes meegaan, dan nemen we hem zeker mee.
Ik hoor graag van je.
Groetjes,
turbootje schreef:Eindelijk is gisteren...tijdens onze vakantie... het laatste deel van de alta-uitlaat aangekomen!! Na de vakantie snel een afspraak maken.
Hier nog wel wat foto´s van de air-diverter & het jcw-stuur:
demontage bumper...(thanks Kaj!)
De diverter zelf:
M´n alcantara jcw-stuur (is superrrrr)
Nu dus alleen de uitlaat nog eronder!!!
Hoi Karin,
We kennen elkaar nog wel niet, maar dat komt wel ...
Wat een supermooi stuurtje is dat ! Dat wil ik op 3/11 wel eens bekijken als dat mag. Zou dat ook geschikt zijn voor een R53 ?
Gaat jouw zoontje misschien ook mee op 3/11 ? Hoe oud is hij ?
Ik heb een zoontje van 6, we twijfelen nog of we hem meenemen, alhoewel met gameboy en dvd-speler kan hij zich wel lekker bezighouden hoor, dus misschien toch wel.
Als er nu meer kindjes meegaan, dan nemen we hem zeker mee.
Ik hoor graag van je.
Groetjes,
Francisca uit Axel.
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Op naar de tunnels in Zeeland !!!Blont-007 schreef:Nou Karin, gisteren even lekker in je MINI gereden en ik moet zeggen het trekt als een JEKKO zeg!!! Het rijd echt super, daarna nog een stukje met
Marcel mee gekart en die kan ook lekker knallen zeg. Was gezelliie gister tot gauw weer.

Onze sponsors