NewMINIclub.NL / .BE of .EU reflecterende stickers
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Me 2 ?frankie schreef:Zat de mijne daar ook al bijArjan schreef:De laatste stickers zijn verzonden aan degenen die besteld hadden.![]()
- YvonneB
- 4 op een rij!
Bericht
Hi
Eindelijk zit de mijne ook op de auto. De sticker zit uiteindelijk wel op de achterruit, maar niet op de gewenste plek
.
Doordat er vanalles mis ging, zit de sticker nu in stukjes op de auto. Mocht Arjan nog nieuwe gaan maken...dan zal ik graag een nieuwe ontvangen. (wel een .nl - uitvoering) zodat ie net wat mooier op de MINI zit.
Tot die tijd blijft deze zitten!
Eindelijk zit de mijne ook op de auto. De sticker zit uiteindelijk wel op de achterruit, maar niet op de gewenste plek

Doordat er vanalles mis ging, zit de sticker nu in stukjes op de auto. Mocht Arjan nog nieuwe gaan maken...dan zal ik graag een nieuwe ontvangen. (wel een .nl - uitvoering) zodat ie net wat mooier op de MINI zit.

Tot die tijd blijft deze zitten!

- Mellow_Ron
- Mod virus alert!
- Minihenk
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Gratis: NewMINIclub reflecterende stickers (IN HERDRUK)
Ka ik er twee opgestuurd krijgen Arjan?Arjan schreef:Ze zijn weer even op. De 100 stickers gingen als warme broodjes
De reflecterende NewMINIclub-sticker is momenteel (5 oktober 2007) in herdruk
In dit topic volgt weer informatie als ze weer te verkrijgen bij alle meetings (of per post)
- Francisca
- Mod virus alert!
Bericht
Arjan, ik hou me ook graag aanbevolen voor een newminiclub.nl sticker, zodra ze binnen zijn
Leuk dat ze reflecterend zijn. Mooi in het donker.
Wat zijn de maten ?
Wat zijn de kosten ?
Groetjes Francisca.
Leuk dat ze reflecterend zijn. Mooi in het donker.
Wat zijn de maten ?
Wat zijn de kosten ?
Groetjes Francisca.
Laatst gewijzigd door Francisca op 23 okt 2007, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Francisca uit Axel.
Onze sponsors