Speedy MINI pt. II

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
iDarkDesign
Transformer

Speedy MINI pt. II

21 okt 2007, 15:58

Zo ik ben terug,

wat een lekker dagje zeg!! VROOOOOAAAAM!!!

Uiteraard wel weer de traagste van de dag, maar dat mocht de pret niet drukken. Lekker gassen met al je forum genoten, wat wel weer een elitair groepje was. Alleen maar Sjes en niet eentje waar niets mee was gedaan! (houden zo!)

Voor het eerst met Berthil in de auto gezeten. Dat gaat hard! Maar Wint kan er tegenwoordig ook wat van. En als die remt... dan sta je ook stil! :s

De R56 broertjes Sid en Kaj konden er ook wat van. Vergeleken bij die auto's is mijn kart precies dat; een kart >)

Voor mij wordt het tijd om Klaas een mailtje te doen en het e.e.a. te laten vervangen. Voor de rest! Keep up the good works!

iDD...... oja op de autobahn zijn gratis verschillende MINI onderdelen op te pikken!
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 okt 2007, 16:11

Haha groot succes dus! Volgende keer ben ik ook van de partij. :mrgreen:
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2007, 16:13

IDD: op marktplaats.nl staat een Works motorblok..voor wat extra snelheid ;)
lisette
Enthousiast
Enthousiast

21 okt 2007, 16:29

Het was erg leuk vandaag. Echt gaaf om met zijn allen zo over de snelweg te rijden.
Mijn top lag op 227 op de GPS (237 op de teller :shock:, wat een verschil) Best hard...best wel heel leuk...
Verder is het helaas niet echt gelukt om de tussensprintjes goed te meten. Maar het ging mij ook gewoon om de fun!

Volgende keer met zijn allen naar de ring! Voor diegene die morgen gaan: veel plezier.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

21 okt 2007, 16:30

ja super dag(was voor het eerst mee :lol: )! jesus wat knallen met elkaar en wat is er een hoop benzine doorheen gegaan(vooral bij wint :mrgreen: ).ga nu even wat foto's plaatsen van al die vette mini's en een vette bmw z4 dan kan iedereen ze bekijken.

Groeten,

speedy
smartie
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

21 okt 2007, 17:16

Nou ben er ook weer na bijna twee volle tankjes benzine......leuk hoor, zo´n zooitje uitslovers en snelheidsduivels bij elkaar.
Lekker kunnen racen tegen van alles en nog wat. Wat nu de uiteindelijke topsnelheid is van m´n works met GPS weet ik nog steeds niet. 240 op de teller met twee man haalde ie wel :mrgreen:
Dat het allemaal zonder echte kleerscheuren is afgelopen mag een wonder heten....he Jur!? :s
Werd trouwens nog wel even ingemaakt door Wint. Pittig wagentje.
Al met al geslaagde dag waarbij het enkel op de terugweg keihard begon te regenen.....lekkere douche om af te koelen.
Regards
speedy
NMC Legend
NMC Legend

21 okt 2007, 17:20

smartie schreef:Nou ben er ook weer na bijna twee volle tankjes benzine......leuk hoor, zo´n zooitje uitslovers en snelheidsduivels bij elkaar.
Lekker kunnen racen tegen van alles en nog wat. Wat nu de uiteindelijke topsnelheid is van m´n works met GPS weet ik nog steeds niet. 240 op de teller met twee man haalde ie wel :mrgreen:
Dat het allemaal zonder echte kleerscheuren is afgelopen mag een wonder heten....he Jur!? :s
Werd trouwens nog wel even ingemaakt door Wint. Pittig wagentje.
Al met al geslaagde dag waarbij het enkel op de terugweg keihard begon te regenen.....lekkere douche om af te koelen.
ik ben getuige van die 240 km op teller, die van mij ging niet harder als 237 km toen ik achter iemand reed (gelukkig niet achter kwiebje :mrgreen: ).
was inderdaad super vet!
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2007, 17:30

oja op de autobahn zijn gratis verschillende MINI onderdelen op te pikken!
Is Berthil met zijn smurfenauto weer wat onderdelen verloren? :mrgreen:
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2007, 17:54

Part II was erg geslaagd, alleen jammer dat er geen enkele ONE of Cooper bij zat... :?
Gelukkig bleef de regen uit, en konden we lekker sprintjes trekken en topsnelheid uitproberen.
Ook is er gelukkig niks stuk gegaan en heeft iedereen het weer na weten te vertellen, hoewel het wel erg druk was op de Autobahn.
Leuke nieuwe enthousiaste MINI-gekken erbij (en gelukkig hebben de "oude"het ook nog niet verleerd.)
Wel een beetje jammer dat die S-jes zoveel verbruiken hoor.
Dit keer heb ik geen enkele foto gemaakt, dus ik wacht vol spanning op de mooie plaatjes.

8)
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

21 okt 2007, 17:55

nee berthil niet :lol: kwiebje 1 onderdeel, 1 spiegel van pieter "pechvogel" want die had al voor de meet een vogel tegen zijn spiegel aangekregen dus spiegel kapot en een klote deukje in de deur.
mijn uitlaat kon er niet meer tegen dus die liet ook los tijdens het rijden(verder geen schade, alleen vervelend) verder is iedereen weer heel thuisgekomen!!
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2007, 17:58

ja was vet 8)

top: 226 gps = 238 op teller | standaard r56

vond het allemaal prima gaan hoor, geen gevaarlijke dingen meegemaakt of mensen waarvan ik dacht :s nou op één opa na die naar links kwam toen kaj ik en rick net met een run bezig waren.

vorige week driftcursus gedaan in lelystad, kon het niet laten dat op het parkeerterrein even te laten zien :roll:
MoNkToNk
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 okt 2007, 18:09

Het was zeker de moeite waard! Leuke dag en mooi om wat gezichten bij de forumnamen te leren kennen :)

Ik moest met de Z4 goed doorhalen om de getunede Cooper S'jes bij te houden. Al met al zeker voor herhaling vatbaar :)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2007, 18:52

Ben inmiddels weer thuis. 2 tanken benzine er doorheen gejaagd, maar ja, dat weet je als je eraan begint. Het was het in ieder geval zeker waard!! Zojuist eerst maar even de filmpjes uitgepakt en online gezet. Heb er helaas niet veel kunnen maken, want m'n camera had er niet zoveel zin in geloof ik.

Uiteraard moest Mr. R56 Sid nog tanken, dus we zijn binnendoor (leuk weggetje) naar een tankstation gereden alwaar meneer V-Power 100 in z'n tank donderde. Snel terug gereden en een paar rondjes geknald.
242km/h op de teller en 232 km/h op de Garmin.

Daarna nog even op het viaduct te staan om wat uitlaatjes te beluisteren. Wint z'n Coopertje S was op (naar schatting) 1,6 km afstand overigens nog prima te horen. Lekker geluidje zit erin! :wink:

Uiteraard ook nog wat rondjes gedaan. Een enthousiaste Porsche rijder kwam ons vergezellen. Erg leuk, want nadat ik er voorbij kwam, ging hij tussen mij en Sid in rijden (ik denk om eens te kijken wat zo'n MINI kan), waarna ik een duimpje omhoog kreeg toen hij mij weer voorbij kwam. We kregen voordat we de afslag moesten hebben ook nog een signaaltje van hem. Dat was wel kikke! :mrgreen:
Kwam overigens niet veel meer uit dan die 242 op de teller. Wel jammer, want in het verleden heb ik de 251 km/h op de teller gehad met 243 km/h op de GPS.

Het was in ieder geval een leuke dag. Ik zou er zo graag wat dichterbij in de buurt wonen, want wat is dat heerlijk zeg! 8)

Hier nog 4 filmpjes:

[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 7504&hl=nl[/GVideo]
Berthil die mij genadeloos hard voorbij kwam toen ik volgas gaf

[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 8163&hl=nl[/GVideo]
Lisette en Bas in een drive-by

[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3412&hl=nl[/GVideo]
De 3 EB MINI's van vandaag

[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 0892&hl=nl[/GVideo]
En hier nogmaals, maar zonder Berthil, want die moest tanken
Afbeelding
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2007, 19:12

haha thanks kaj voor het meerijden naar de pomp :)
met die porsche was inderdaad lachen! mooiste stuk van de hele dag. jammer dat het niet op film staat, maar het staat wel in mn geheugen gegrift! 8)

overigens hebben kaj en ik besloten de mini in te ruilen voor een porsche na ons avontuur met de duitser... we zullen dan ook binnekort een 998 groupbuy opstarten ;)
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2007, 19:51

Haha.. mooi die filmpjes 8) Leuk ook om te zien dat Berthil er zo hard voorbij knalt! :lol: Jammer dat ik er niet bij was deze keer, maarja.. morgen ga ik Wint even stront voor zijn ogen rijden..
Was trouwens wel een stuk drukker op de weg dan vorig jaar!

Terug naar “Afterparty”