Erg leuk om te zien hoe deze jongens al met hun mini bezig waren. Nadat er nog meer bekendere mini's waren gekomen en nog een leuke verbouwde powermini uit duitsland gingen we op weg. Eerst door naar de volgende parkeerplaats. Helaas kon ik hier niet meteen mee op omdat iemand zonodig weer met zijn sleurhutje er voor moest gaan rijden.....maargoed toen maar even snel het voetje naar beneden. Eenmaal rondgereden en terugkomend op de parkeerplaats even met rein een rondje mee geweest. Jesus wat loeit die compressor lekker zeg

Daarna nog een rondje gereden met me eigen wagen en een andere S electric blue. Deze won helaas, maar ik had wel 80 kilo extra bij. Bij de revanche ronden bleken de waarden nagenoeg gelijk te zijn.

De politie heeft zich ook even laten kijken maar moeide zich er gelukkig niet mee

Toen we onderweg naar de mac gingen en ik bonfire (zonder ankie) de sporen gaf had kwam tot mijn grote schrik mijn raamlijst los. Bij 217 brak het plastic onderdeel zo van de auto af en vloog de snelweg op. Gelukkig reed er niemand achter me op dat moment. Daar ben ik wel blij mee.
Maargoed wil toch een nieuwe voorraam en misschien kan dat mooi gecombineerd worden. Al met al een leuke dag met interessante mensen