Hoi Stanleyh / Stein,
De interieurlijsten heb ik ook erg lang over zitten dubben. Of Puresilver of piano black, ik weet het nog steeds niet 100% zeker. Vandaar dat ik bewust productieweek 50 heb laten vast zetten, dan heb ik bij de introductie op 10 november nog 5 dagen de tijd om nog specificaties te wijzigen, te laten vervallen of aan te vullen.
De viper strepen neem ik in het zwart, dus alleen op de motorkap en de achterdeuren, het dak doe ik niet omdat er een schuif/kanteldak in zit. Moet er alleen nog een andere (zwarte of carbon ) scoop komen, maar daar heb ik nog even de tijd voor.
grtz
Adriaan
Cooperdriver's nieuwe Clubman is besteld
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat er onder gaat weet ik nog niet, het wordt in ieder geval wel after market, dus ik heb nog even de tijd.
Naar mijn mening was het verlagen met de H&R veren wel degelijk functioneel, comfort was niet noemens waardig afgenomen maar de wegligging was wel veel stabieler, vooral in lange bochten.
Dat is wel de bedoeling Sepp, want het "nieuwe model" R56 enz. staat wel erg hoog op zijn poten is mijn mening.Sepp schreef:Ga je 'm ook weer verlagen zoals je bij je huidige Cooper ook hebt gedaan?
Weet niet of het functioneel is, maar zou 'm wel heel dik maken.

Wat er onder gaat weet ik nog niet, het wordt in ieder geval wel after market, dus ik heb nog even de tijd.
Naar mijn mening was het verlagen met de H&R veren wel degelijk functioneel, comfort was niet noemens waardig afgenomen maar de wegligging was wel veel stabieler, vooral in lange bochten.
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Dat zou ik ook doen denk ik. Zal wel heel gaaf staan hoor Adriaan.Cooperdriver schreef:Dat is wel de bedoeling Sepp, want het "nieuwe model" R56 enz. staat wel erg hoog op zijn poten is mijn mening.Sepp schreef:Ga je 'm ook weer verlagen zoals je bij je huidige Cooper ook hebt gedaan?
Weet niet of het functioneel is, maar zou 'm wel heel dik maken.![]()

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Laatste nieuws over mijn Clubman.
In mijn naiviteit (eind oktober) had ik gehoopt dat eind januari de nieuwe kentekenreeks er zou zijn, zodat ik de levering eerst op 25-01-08 had gepland. Dit was trouwens niet voor de latere (hogere) inruilprijs, zoals enkele mensen dachten, maar ik dacht toen (oktober 2007), als ik toch de keus heb dan liever een nieuw kenteken.
Helaas het is niet zo.
Met Vincent (van Breeman) heb ik de levering nog 2 weken uitgesteld i.v.m. de BPM.
stand van zaken nu:
29-01-08: Auto bij Breeman afgeleverd.
01-02-08: aanvraag kenteken i.v.m. BPM ( scheelt ongeveer 490 euries, blijft geld natuurlijk)
08-02-08: Aflevering
Nog bij besteld heb ik:
het HIFI luidsprekersysteem, ik hoop niet dat ik er spijt van krijg als ik de berichten erover lees, maar zonder de HIFI is het geluid echt ruk. (misschien beter wat after market kunnen kopen.)
JCW grill zwart (nog bedankt voor de tip Hans)
Beschermhoes voor de binnenzijde (voor de honden)
H&R veren van Maaij
Met een beetje geluk zijn de H&R veren bij aflevering al gemonteerd.
Na aflevering zo vlug mogelijk een afspraak maken bij Youri voor de striping. ( staat echt
Hans die striping)
In mijn naiviteit (eind oktober) had ik gehoopt dat eind januari de nieuwe kentekenreeks er zou zijn, zodat ik de levering eerst op 25-01-08 had gepland. Dit was trouwens niet voor de latere (hogere) inruilprijs, zoals enkele mensen dachten, maar ik dacht toen (oktober 2007), als ik toch de keus heb dan liever een nieuw kenteken.
Helaas het is niet zo.
Met Vincent (van Breeman) heb ik de levering nog 2 weken uitgesteld i.v.m. de BPM.
stand van zaken nu:
29-01-08: Auto bij Breeman afgeleverd.

01-02-08: aanvraag kenteken i.v.m. BPM ( scheelt ongeveer 490 euries, blijft geld natuurlijk)
08-02-08: Aflevering
Nog bij besteld heb ik:
het HIFI luidsprekersysteem, ik hoop niet dat ik er spijt van krijg als ik de berichten erover lees, maar zonder de HIFI is het geluid echt ruk. (misschien beter wat after market kunnen kopen.)

JCW grill zwart (nog bedankt voor de tip Hans)

Beschermhoes voor de binnenzijde (voor de honden)
H&R veren van Maaij
Met een beetje geluk zijn de H&R veren bij aflevering al gemonteerd.
Na aflevering zo vlug mogelijk een afspraak maken bij Youri voor de striping. ( staat echt

Onze sponsors