allemaal prachtige foto's en et ziet er inderdaad naar uit dat jullie een superdag hebben gehad, bij speedy III (wanneer is die?) ben ik er heel graag bij. Heel erg jammer dat ik op het laatste moment moest afzeggen.
Blijft natuurlijk wel verrassend dat een Cooper r56s (175pk) van
s-blue een hogere top heeft dan dat apparaat van mij r53s (227pk). Een verschil van maar liefst 50 pk(!) en nog moet ik in je uitlaatje bijten.. Da's toch verrassend? of niet soms... ik doe niet meer aan tunen..
gr. ferdinand
Speedy MINI pt. II
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Volgens mij ben ik f**k aangestoken met het mini virus sinds mijn eerste meet zondag
Ik wil mijn hele auto verbouwen
en al die info op deze site is ook f**k verslavend moet elke dag een paar uur eerder op staan om alles wat hier gebeurd te willen en kunnen volgen
maar het zijn wel leuke verslavingen

Ik wil mijn hele auto verbouwen

en al die info op deze site is ook f**k verslavend moet elke dag een paar uur eerder op staan om alles wat hier gebeurd te willen en kunnen volgen

maar het zijn wel leuke verslavingen

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb sinds kort ook Beek tuning stage II, merk wel dat het veel soepeler oppakt in 6 (in de lagere versnellingen is het echt supersnel
), hoef bij 120 echt niet meer terug te schakelen om vlot te versnellen
. Ga het nog wel een keer proberen als ik weer 's-nachts uit het werk terugkom en kijken hoever ik kom

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
@speedy, ik zal stage 2 doen als ik jou was.. had gister echt moeite om rob van me af te schudden.. sterker nog dat is niet eens gelukt
Dat ding loopt als een gek!! Wel weer ff een sprintje met berthil gedaan op de ring en dat gaat echt precies gelijk op!
Was ff lachen, he Berthil..
(hij kwam me later toch voorbij op de ring
)
Leuke foto's trouwens! Mooi clubje zo
Niet poetsen maar knallen!!

Dat ding loopt als een gek!! Wel weer ff een sprintje met berthil gedaan op de ring en dat gaat echt precies gelijk op!

(hij kwam me later toch voorbij op de ring

Leuke foto's trouwens! Mooi clubje zo

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hoe lullig het ook klinkt; Ulyss heeft wel gelijk. Speedy MINI zal toch wel een S meeting blijven.
iDD....... niet persoonlijk bedoeld ofzo, maar feit is feit
iDD....... niet persoonlijk bedoeld ofzo, maar feit is feit
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Een aantal mensen had zich al hadden opgegeven voor de Noorderrondrit. En die stond al eerder op 21 oktober gepland dan Speedy MINI...
En trouwens, mijn MINI Cooper S heeft op de Noorderrondrit ook een record gezet: de MINI heeft nog nooit zo zuinig gereden! Al bijna 500 km op de teller en de tank nog voor bijna 1/3 gevuld.

En trouwens, mijn MINI Cooper S heeft op de Noorderrondrit ook een record gezet: de MINI heeft nog nooit zo zuinig gereden! Al bijna 500 km op de teller en de tank nog voor bijna 1/3 gevuld.

Onze sponsors