Het grote photoshop topic ;)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Conclusie: voor een compressor gaat er niets boven een watergekoelde intercooler en met de GP intercooler kom je een heel eind voor een leuke prijs.
Dit is geprobeerd door de Duitse monteur waar ik de mods heb laten doen (foto's kan ik nog wel opduikelen denk ik).coendek schreef:zou dit echt heeeeeeeeeel graag willen... maar of het nut heeft.... dunno...
Conclusie: voor een compressor gaat er niets boven een watergekoelde intercooler en met de GP intercooler kom je een heel eind voor een leuke prijs.
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Staat volgens mij wel goed JCW MCS in combinatie de crown spoke velgen in 'real chrome'.
Ik heb wat 'lichte' schade aan mijn rechtervoorvelg door toedoen van slordig parkeren en misschien ook op de andere velgen (volgens mij niet maar moet ik nog controleren). Nu speel ik met de gedachte om in de toekomst misschien de velg(en) te laten repareren en dan gelijk laten spuiten/afwerken in 'real chroom' of laten polijsten.
Ik weet alleen niet of dat gevolgen heeft voor de velgen, wordt de velg niet zwakker daardoor en kan ik dan nog velgenreiniger gebruiken. Het heeft weinig nut als er na een aantal wasbeurten de lak/verf of iets dergelijks er af gaat.
Check deze link http://www.dreamworkscartuning.nl/cms/i ... &Itemid=29
Wat vinden jullie ervan?
Thanx Coendek!coendek schreef:
Staat volgens mij wel goed JCW MCS in combinatie de crown spoke velgen in 'real chrome'.
Ik heb wat 'lichte' schade aan mijn rechtervoorvelg door toedoen van slordig parkeren en misschien ook op de andere velgen (volgens mij niet maar moet ik nog controleren). Nu speel ik met de gedachte om in de toekomst misschien de velg(en) te laten repareren en dan gelijk laten spuiten/afwerken in 'real chroom' of laten polijsten.
Ik weet alleen niet of dat gevolgen heeft voor de velgen, wordt de velg niet zwakker daardoor en kan ik dan nog velgenreiniger gebruiken. Het heeft weinig nut als er na een aantal wasbeurten de lak/verf of iets dergelijks er af gaat.
Check deze link http://www.dreamworkscartuning.nl/cms/i ... &Itemid=29
Wat vinden jullie ervan?
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
toch maar eens goed voor gaan informeren en inlezen...
@M-indo... welcome
Coen
THanks berthil,Berthil schreef:Dit is geprobeerd door de Duitse monteur waar ik de mods heb laten doen (foto's kan ik nog wel opduikelen denk ik).coendek schreef:zou dit echt heeeeeeeeeel graag willen... maar of het nut heeft.... dunno...
toch maar eens goed voor gaan informeren en inlezen...

@M-indo... welcome

Coen
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Ik had meer dit soort velgen in gedachten:

Aangezien deze velgen niet voor mijn mini beschikbaar zijn dacht ik van...hé hoe zouden mijn velgen staan in het chroom.
Hmm...ik weet het niet.... ben niet zo fan van zwarte velgen (met een chrome rand). Toch bedankt voor de shop hé!ricktolboom schreef:M-indo, ik zou eerder zoiets doen als chromedonkere velgen past beter bij je auto
Ik had meer dit soort velgen in gedachten:

Aangezien deze velgen niet voor mijn mini beschikbaar zijn dacht ik van...hé hoe zouden mijn velgen staan in het chroom.
- maus105
- Bonkey
Bericht
iemand?heb het hele weekend gekloot met een programma en photoshop boek erbij maar het lukt me nog niet echtmaus105 schreef:wie zou deze er voor mij onder willen shopen tnx alvast
als het kan ook nog met een aero side skirts en de wielkastranden meegespoten
me auto is al verlaagd maar dat was op deze foto nog niet
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
? Bedankt... dan kan ik ze gaan bestellen
Gr. Mitch
Rick, zou je toch nog een keer willen kijkenMitchell schreef:Dat bedoelde ik ook eigenlijkricktolboom schreef:ik ook eigenlijk! maar ik vroeg me stiekem ook af hoe dit zou staan dus ben hier ook al blij mee! Maar als je nog een keertje tijd hebt... leef je dan nog maar is uit als je wilt.
![]()
![]()
Gr. Mitch

Gr. Mitch
Onze sponsors