iDD
Hey Daiel.....ben erbijspeedy schreef:Oh ik heb net Beek gebeld voor een beetje info![]()
voor een software tuning! merk je dat verschil goed? van 163 naar 200 pk
Ik rij mijn tank onderhand leeg in 500 km!Robert schreef:Een aantal mensen had zich al hadden opgegeven voor de Noorderrondrit. En die stond al eerder op 21 oktober gepland dan Speedy MINI...![]()
En trouwens, mijn MINI Cooper S heeft op de Noorderrondrit ook een record gezet: de MINI heeft nog nooit zo zuinig gereden! Al bijna 500 km op de teller en de tank nog voor bijna 1/3 gevuld.
En ik haal dat niet eensMaVaEe schreef:Ik rij mijn tank onderhand leeg in 500 km!Robert schreef:Een aantal mensen had zich al hadden opgegeven voor de Noorderrondrit. En die stond al eerder op 21 oktober gepland dan Speedy MINI...![]()
En trouwens, mijn MINI Cooper S heeft op de Noorderrondrit ook een record gezet: de MINI heeft nog nooit zo zuinig gereden! Al bijna 500 km op de teller en de tank nog voor bijna 1/3 gevuld.
iDarkDesign schreef:WAHAHAHAHAHAHA!!!
toppertje
iDD...... ook top koffie
Jenkins schreef:Ha!
Je gewichtvoordeel had je dus snel verspeeld!
![]()
![]()
Hans schreef:Hahahahahahahahahahahahahahaha........
Sukkel
Bas schreef:Wint schreef:En ik ging zo lekker hard op het laatst?
Kruipend heb ik de pomp gehaald, hadden dat tankie beter kunnen delen
Toch maar wat vaker op de benzine meter kijken
kwiebje schreef:Haha vandaar dat je zo snel was
Moest er smakelijk om lachen. Iedereen maakt wel van die dingetjes mee. Gelukkig heb je met behulp van andere snel je weg kunnen vervolgen zonder te veel problemen.
Wel een geinige foto btw
CooperS-lightningblue schreef:Super dat je dat erop zet Rob! Schitterende foto!
Onze sponsors