Kunnen wij onze mini met de dakvlag/sticker gewoon door de wasstraat rijden? Of is dit niet aan te raden. Ik weet eigenlijk niet of het er tegen kan.

Iemand ervaringen?
Graag hoor ik jullie ideeen hierover.
Groetjes
Sia en Jur

JuistMini4me schreef:emmertje, sponszie ......soppie
Osmosewater!BigD schreef:JuistMini4me schreef:emmertje, sponszie ......soppieIk ga zelf meestal naar wasbox maarja ik heb geen stikkers
![]()
afspuiten>borstel>afspuiten>afspuiten met water waar was in zit> dan afspuiten met water dat geen vlekken achter laat dusOwja de wielen met een afwas borsteltje met zachte haren
![]()
Maar jij met je vlag kan je bijvoorbeeld alleen je dak met een spons doen en de rest met borstel![]()
Greetz BigD
Juist dat bedoel ik kon effe niet meer op het woord komen dank uMaVaEe schreef:Osmosewater!
Inderdaad Emmertje water eroverheen, dan is het losse vuil er alvast een beetje af. En je MINI weet gelijk dat ie weer vertroeteld gaat worden.Mini4me schreef:emmertje, sponszie ......soppie
Wel je waxlaag bijhouden BigDBigD schreef:Juist dat bedoel ik kon effe niet meer op het woord komen dank uMaVaEe schreef:Osmosewater!Alleen het nadeel is als het gaat regenen en het is dan droog krijg je toch weer kringetjes
![]()
Greetz BigD
Uiteraardmini7benno schreef:Wel je waxlaag bijhouden BigD
Onze sponsors