Heb een BRG coopertje heb daarvoor een aero pakketje aangeschaft plus een nieuwe cooperS uitlaat.
Wilde die er eerst opzetten maar dan kan ik een andere sound wel vergeten en wil juist graag een vette sound

Mee eens, mijn pipercross is ook goed hoorbaarRalph-cooper schreef:Een spruitstukje kan je er zo opzetten, geen las/slijpwerk voor nodig. Wat veel voor je sound doet (voor weinig) is een open luchtfilter, ik heb zelf een pipercross en dat klinkt heel vet (zowel in als buiten de auto).
Ik heb na wat uitzoekwerk naar de laagste prijs hem gekocht bij Biesheuvel, goede en snelle levering: Pipercross bij BiesheuvelMurcie schreef:Ok luchtfiltertje?? pipercross waar kan ik die vinden en wat kost dat?? wel gelezen dat met warm weer je vermogen verliest ivm warme lucht... hoe zit dat precies dank je...Ralph-cooper gr murcie
Wij hebben recent een Laser uitlaat met DB-killer laten monteren voor € 500,-.Murcie schreef:Hey daar,
Heb een BRG coopertje heb daarvoor een aero pakketje aangeschaft plus een nieuwe cooperS uitlaat.
Wilde die er eerst opzetten maar dan kan ik een andere sound wel vergeten en wil juist graag een vette sound![]()
heb maar weinig verstand van uitlaatsystems.... dus mijn vraag is wat kan ik het beste doen??? moet ik dan een comleet systeem kopen van voor naar achter of kan ik de cooper S uitlaat doormidden zagen en er een nieuw spruitstuk op lassen??? ben op zoek naar gewoon een andere sound niks proffesioneels wat kan ik het beste doen en hoe hou ik het zo goedkoop mogelijk??? Dank je alvast GR
Bij Profile Tyrecenter "Appels" in Waalwijk.Murcie schreef:Dat klinkt zekr goed en waar heb je dat laten doen??
murcie
rini.odette
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors