Wie o wie kan me helpen? Ik heb onlangs de aero kit bumpers bij Jonkers gekocht, maar met bijgeleverde zwarte grill enz...
Ik wil dat chrome behouden bij mijn mini. Ik heb enkel de air inlet trim nodig! Dat chrome stukje net onder de motorkap!
Ik ben bij de BMW dealer geweest, maar ze hebben de juiste onderdeel code nodig om het te bestellen. Wie weet toevallig de code voor deze aerokit bumper? Of kan ik ze ook ergens op internet bestellen?
Met vriendelijke groet,
Desmond
Air inlet trim
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Je kan ook het stukje uit je oude bumper halen, dat heb ik gedaan. kwestie van een tufje montage kit en hop! zit vast!
(en dan wel die strip weg dremelen)
iDD
(en dan wel die strip weg dremelen)
iDD
-
Ri
Bericht
Check onze show your ride topic en/of galery maar even. Kom je waarschijnlijk wel verder mee.
Wij hebben ook de combinatie chromen grille en Aero-kit. Staat super bij BRG.
Gr. Rini
Re: Air inlet trim
Desmond,Desmond schreef:Wie o wie kan me helpen? Ik heb onlangs de aero kit bumpers bij Jonkers gekocht, maar met bijgeleverde zwarte grill enz...
Ik wil dat chrome behouden bij mijn mini. Ik heb enkel de air inlet trim nodig! Dat chrome stukje net onder de motorkap!
Ik ben bij de BMW dealer geweest, maar ze hebben de juiste onderdeel code nodig om het te bestellen. Wie weet toevallig de code voor deze aerokit bumper? Of kan ik ze ook ergens op internet bestellen?
Met vriendelijke groet,
Desmond
Check onze show your ride topic en/of galery maar even. Kom je waarschijnlijk wel verder mee.
Wij hebben ook de combinatie chromen grille en Aero-kit. Staat super bij BRG.
Gr. Rini
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors