Even weer een vraag...
Ik heb een erg mooie Works gezien. Als deze er over 1,5 maand nog staat, ga ik langs om te kijken...
Maar heeft een Works grotere remmen dan een Cooper S?
StefanCS stelt zich voor...
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
.
Voor op de openbare weg is het voldoende maar als je 1 rondje op volle snelheid op Zandvoort gaat doen dan wordt het inderdaad als een sponsStefanCooperS schreef:Duidelijk jongens!
Op foto's is te zien dat deze Mini geen rode remklauwen heeft, dus dan heeft ie nog standaard remmen neem ik aan?
Standaard Cooper S remmen icm Works vermogen remt wel voldoende?

- StefanCS
- Bijna verslaafd
Bericht
Weer een vraag
Ik heb dus een mooie Mini Cooper S Works gezien. Het kenteken daarvan is 94-PG-BF.
Als ik op de RDW site kijk en het BPM bedrag check, zie ik dat het bpm bedrag 7616 is.
Via een rekenprogramma'tje kun je uitrekenen hoeveel de auto niew kostte. Hij blijkt nieuw dus 31.721 euro gekost te hebben. De nieuwprijs van een Cooper S is toch al 28k? Een works pakket kostte destijds toch wel minimaal 3000 euro?
Op deze mini zit namelijk ook al het Chili pakket en vol lederen bekleding icm verwarmbare voorstoelen...

Ik heb dus een mooie Mini Cooper S Works gezien. Het kenteken daarvan is 94-PG-BF.
Als ik op de RDW site kijk en het BPM bedrag check, zie ik dat het bpm bedrag 7616 is.
Via een rekenprogramma'tje kun je uitrekenen hoeveel de auto niew kostte. Hij blijkt nieuw dus 31.721 euro gekost te hebben. De nieuwprijs van een Cooper S is toch al 28k? Een works pakket kostte destijds toch wel minimaal 3000 euro?
Op deze mini zit namelijk ook al het Chili pakket en vol lederen bekleding icm verwarmbare voorstoelen...
Laatst gewijzigd door StefanCS op 31 okt 2007, 19:43, 2 keer totaal gewijzigd.
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Greetz BigD
Moet daar dan de BTW niet nog bij??? want 31K voor een nieuwe Works is wat weinigStefanCooperS schreef:Weer een vraag![]()

Greetz BigD
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Greetz BigD
Dat is volgens mij mogelijk ja, en dan klopt de prijs wel iets beterStefanCooperS schreef:Zou het kunnen dat het Works pakket achteraf gemonteerd is?
(het programma'tje klopt wel, net geprobeerd met de wagen van me pa en dat klopte precies)

Greetz BigD
Onze sponsors