Ik ben nog wel op zoek naar een Mini Store hier in London, maar kennelijk kent men hier niet zoiets als de Antwerp Store. Anders wordt het de Park Lane dealerschip bij Hyde Park
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Groetjes uit London, al genoeg Mini's gezien hier om hem niet te vergeten 
Ik ben nog wel op zoek naar een Mini Store hier in London, maar kennelijk kent men hier niet zoiets als de Antwerp Store. Anders wordt het de Park Lane dealerschip bij Hyde Park
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ik ben in mei van dit jaar bij de MINI dealer in London binnengeweest, maar het was niks bijzonder.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
MINI Park Lane stelt inderdaad niet heel veel voor. Er stonden wel wat leuke MINI's toen ik er deze zomer was, maar verder is het niet heel bijzonder. De lokatie is wel erg gaaf tussen al die andere showrooms (van in het algemeen niet de minste merken) en tussen de Phantoms, DB9's en Continental GT's die je daar om de oren vliegen.

Veel plezier nog daar!

Veel plezier nog daar!

- stanleyh
- Mod virus alert!

- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Is gelukt, vandaag kom ik van mijn werk en dan komt er dit voorbij. Ik er snel achteraan om te kijken of ze bij een dealer uitgeladen worden maar dat kon eigenlijk niet want die was er niet in de buurt. De oplegger reed dan ook Duitsland in. Een Hot Chocolate Cooper en een Lightning Blue Cooper S (als je tussen de regendruppels doorkijkt). Ik denk dat we die ook zo gaan zien bij de dealerintroductie 10 november.

Onze sponsors