PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een hele dikke pluim voor Beek wat mij betreft!
Service kost geld hè en aangezien de prijzen van Beek over het algemeen héél strak zijn vind ik het super dat ze daarnaast nog zoveel service kunnen en willen verlenen!jbcola schreef:Mag wel voor iemand die daar zoveel geld spendeert
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Vandaag mijn MINI weggebracht voor een (test)schroefsetje van V-Maxx.
Nog nooit eerder van gehoord, maar mijn tuner heeft er goede ervarigen mee.
Vooraan ongeveer 1cm lager en achter 1-1,5cm lager
Heb er alleen mee naar huis gereden. Kan dus nog niks zeggen over de prestaties
Zal wel te donker zijn voor foto's, maar ik zal het straks toch even proberen
Vooraan ongeveer 1cm lager en achter 1-1,5cm lager

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook toen ik klachten had over kromme schijven, een paar maanden na montage (zonder op het circuit te hebben gereden), kreeg ik zonder pardon nieuwe van Beek.
Klaas heeft ze er zelf na 17.00 uur nog opgezet!
Helemaal mee eens!peter schreef:Service kost geld hè en aangezien de prijzen van Beek over het algemeen héél strak zijn vind ik het super dat ze daarnaast nog zoveel service kunnen en willen verlenen!jbcola schreef:Mag wel voor iemand die daar zoveel geld spendeert
Ook toen ik klachten had over kromme schijven, een paar maanden na montage (zonder op het circuit te hebben gereden), kreeg ik zonder pardon nieuwe van Beek.

Save a tree, eat a beaver

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

Als het zo is dan bij jij de eerste die het weetMenno schreef:Cool MaaijBen benieuwd naar de foto´s!!
Hebben ze nog steeds geen pre facelift nodig??

Helemaal mee eenspeter schreef:Service kost geld hè en aangezien de prijzen van Beek over het algemeen héél strak zijn vind ik het super dat ze daarnaast nog zoveel service kunnen en willen verlenen!

Netjes, bij mij ook na 17.00 uur door Klaas gemonteerd.Wint schreef:Helemaal mee eens!
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
)
Daar heb je gelijk in, we hebben ze in kerkdriel of maasdriel gehaald bij een verkoper die nieuwe setjes uit de fabriek in Duitsland haalde, hij had in zijn garage toen ook nog 6 andere setjes met BMW velgen en nieuwe winterbanden (inclusief de 'haartjes' die op nieuwe banden zittenMaaij schreef:Thanks voor de tip Mike.
Marktplaats hou ik regelmatig in de gaten, maar er wordt daar toch veel troep verkocht![]()

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Ik had die onder mijn Golf4 cabrio en die was echt been hard, echt niet leuk om mee te rijden
maar een van de laagste setjes op de markt
Hier de cabrio op C2 velgen met 195-40/16
Rijd die niet te hard?Maaij schreef:Vandaag mijn MINI weggebracht voor een (test)schroefsetje van V-Maxx.
Vooraan ongeveer 1cm lager en achter 1-1,5cm lager![]()
Ik had die onder mijn Golf4 cabrio en die was echt been hard, echt niet leuk om mee te rijden

Hier de cabrio op C2 velgen met 195-40/16

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors