Kan ik een uitlaat van een cooper s onder mijn one monteren met one achterbumper, of ziet er dat niet uit?
Zijn er mischien ergens foto's van te vinden, het is mij nog niet gelukt.
Alvast bedankt!
Ronald
S uitlaat op een standaard one?
- Ronald Wijnen
- 4 op een rij!
Bericht
De brug en de handigheid heb ik dus dat is mooi meegenomen
Ik had wel wat gevonden over het reservewiel, die zou wegmoeten?
Morgen jonkers even bellen of hij nog uitlaatjes heeft liggen
Ronald

Ik had wel wat gevonden over het reservewiel, die zou wegmoeten?
Morgen jonkers even bellen of hij nog uitlaatjes heeft liggen

Ronald
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
s uitlaat
Hoi:
Ik heb er al 4 omgebouwd en het is te doen.
Je hebt alle 3 onderste bumper delen nodig van een S
Je kunt ook alleen een middendeel van een diesel nemen
en het middenste gat er zelf uitsnijden dit is nog goedkoper
Ik heb er net vandaag zelf weer een besteld dus kan je ook het
juiste nummer geven.
Maar wat wil je dan nog met die one einddemper
Voor foto´s kun je bij mijn profiel kijken
Gr roy
Ik heb er al 4 omgebouwd en het is te doen.
Je hebt alle 3 onderste bumper delen nodig van een S
Je kunt ook alleen een middendeel van een diesel nemen
en het middenste gat er zelf uitsnijden dit is nog goedkoper
Ik heb er net vandaag zelf weer een besteld dus kan je ook het
juiste nummer geven.
Maar wat wil je dan nog met die one einddemper
Voor foto´s kun je bij mijn profiel kijken
Gr roy
- Ronald Wijnen
- 4 op een rij!
Bericht
Ik snap dat van die drie onderste delen van de S bumper niet, ik heb toch alleen die zwarte kunststof strip nodig (51126800234) ?
Welke nummers heb jij besteld dan?
De nummers voor de ophangings delen heb ik inmiddels ook gevonden, dus dat moet goed komen lijkt me !
Als dit doorgaat heb ik dus geen one demper nodig, maar ik wist niet zeker of dit uberhaubt wel kon.
groeten,Ronald
Welke nummers heb jij besteld dan?
De nummers voor de ophangings delen heb ik inmiddels ook gevonden, dus dat moet goed komen lijkt me !
Als dit doorgaat heb ik dus geen one demper nodig, maar ik wist niet zeker of dit uberhaubt wel kon.
groeten,Ronald
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je moet wel een pre-facelift hebben, als je een s-strip er op wil plaatsen. Bij de facelift past dit niet.
- Ronald Wijnen
- 4 op een rij!
- Ronald Wijnen
- 4 op een rij!
Bericht
Weet iemand toevallig de maximale afmetingen van de S uitlaat, ik las al ergens 235 cm lang maar de breedte kan ik nergens vinden
Is makkelijk om te weten of het in de auto gaat passen!
Ronald

Is makkelijk om te weten of het in de auto gaat passen!
Ronald
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
s uitlaat
Hoi:
Als je de middenstrip van de s neemt moet je ook de zij stukken van de s nemen
Deze zijn nl lager/breder dan van de cooper en one dus dan sluit ie aan de zijkant
niet aan. Maar zelfs met de zijstrippen van de s sluit ie niet 100% strak aan maar met
een beetje knoeiwerk krijg je hem 99% goed. Dit probleem komt doordat de vorm van
de s bumper iets anders is dan van de cooper/one. Wil je het zonder de zijstukken dan
neem je de ljst van een 2003 diesel en zaag je in het midden de uitsparing voor de uitlaat
er uit. Dit ga ik deze week ook nog doen bij een one. Als ik deze strip binnen heb en
hij is goed dan geef ik je wel het nummer mocht je het ook zo willen doen
Gr roy
Als je de middenstrip van de s neemt moet je ook de zij stukken van de s nemen
Deze zijn nl lager/breder dan van de cooper en one dus dan sluit ie aan de zijkant
niet aan. Maar zelfs met de zijstrippen van de s sluit ie niet 100% strak aan maar met
een beetje knoeiwerk krijg je hem 99% goed. Dit probleem komt doordat de vorm van
de s bumper iets anders is dan van de cooper/one. Wil je het zonder de zijstukken dan
neem je de ljst van een 2003 diesel en zaag je in het midden de uitsparing voor de uitlaat
er uit. Dit ga ik deze week ook nog doen bij een one. Als ik deze strip binnen heb en
hij is goed dan geef ik je wel het nummer mocht je het ook zo willen doen
Gr roy
- Ronald Wijnen
- 4 op een rij!
Bericht
Inmiddels hangt de uitlaat eronder,maar nog niet perfect helaas.
Bij van laarhoven hebben ze helaas 1 draagbeugel te weinig besteld voor me,maar dat is niet het grootste probleem.
Als je onder de auto staat zie je links mooi de ophang punten zitten,dat past allemaal goed, links echter zitten er wel 2 gaten voorbereid, die heb ik doorgestoken zoals ik hier ook al gelezen had,daar doe je 2 bouten doorheen en dan komt daar de zwarte beugel aan, tot zover alles goed.
Echter hangt elke demper op 2 punten, dus bouten vast, ik kan voor de linkse demper dus maar 2 voorbereide gaten vinden,de andere 2 zouden ergens bij het bakje van het sleutelsetje moeten zijn,maar ik vind ze niet?
Moet ik deze zelf boren of kijk ik er helemaal overheen?
Ronald
Bij van laarhoven hebben ze helaas 1 draagbeugel te weinig besteld voor me,maar dat is niet het grootste probleem.
Als je onder de auto staat zie je links mooi de ophang punten zitten,dat past allemaal goed, links echter zitten er wel 2 gaten voorbereid, die heb ik doorgestoken zoals ik hier ook al gelezen had,daar doe je 2 bouten doorheen en dan komt daar de zwarte beugel aan, tot zover alles goed.
Echter hangt elke demper op 2 punten, dus bouten vast, ik kan voor de linkse demper dus maar 2 voorbereide gaten vinden,de andere 2 zouden ergens bij het bakje van het sleutelsetje moeten zijn,maar ik vind ze niet?
Moet ik deze zelf boren of kijk ik er helemaal overheen?
Ronald
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb maar 3 punten waar ie aan hangt. Dus van achter de auto bekeken: rechts 2 punten (origineel) en links één punt aan de buitenkant.
Onze sponsors