ja ze zijn spijtig genoeg niet in 18" te krijgen, anders had ik ze ook genomen in die maat.
toen ik gisteren ging gaan kijken zaten de velgen er al op en het zag er goed uit, juist zo rap mogelijk verlagen en dan zal het dik in orde zijn.
heb foto genomen met gesm maar krijg die niet op mijn pc dus foto's zullen voor maandag zijn
jaja hij is in mijn bezit
pracht van een wagen, de velgen komen heel goed uit... ze komen juist gelijk met de wielkast.
toen ik vertrokken ben heb ik juist hetzelfde gedaan als de eerste keer ik met mijn vorige mini gereden heb, roepen voor dood wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
vering staat eigenlijk zeer goed afgesteld en de wegligging is zoals verwacht een droom, het accelereren heb ik nog niet echt getest want wil hem eerst wat inrijden.
voor de moment trekt hij genoeg door maar zodra ik een 2000 km op de teller heb zal ik toch bij beek gaan voor andere software
de eerste mod is ook al een feit, een kleinere zwarte nummerplaathouder opgehangen want die grote met al die reclame trekt op nie veel
foto's zullen volgen want met diene regen vandaag en veel rond te rijden heb ik nog geen kunnen maken.
nu op zoek achter een handleiding om de verstralers te monteren en de volgende wod is ook weer een feit
sorry guys, heel de dag bezig geweest met badkamer te plaatsen maar morgen komen ze er zeker want ga hem eerst deftig kuisen voor de eerste meet morgen. heb nog maar 117km kunnen rijden in die twee dagen :S
begin hem leuker en leuker te vinden, i'm in love again.