Zou iedereen dan ook willen checken of die lijst met lampjes klopt??
MR
Groupbuy: Sidemarkers - Check nieuwe topic!!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je het bij die webwinkel houdt, dan klopt het wel bij mij!MR schreef:Zou iedereen dan ook willen checken of die lijst met lampjes klopt??
MR

- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Simini, Engel van den Berg, Noukieeeee, Marss, LaurenZio
Zouden die even willen checken of klopt wat ze besteld hebben? Iedereen heb een PM gehad die nog niet betaald hebben... Ik heb de gast van SpecDtuning gemaild over de spullen al onderweg zijn en of de betaling binnen is gekomen.
Thanks!
MR
Zouden die even willen checken of klopt wat ze besteld hebben? Iedereen heb een PM gehad die nog niet betaald hebben... Ik heb de gast van SpecDtuning gemaild over de spullen al onderweg zijn en of de betaling binnen is gekomen.
Thanks!
MR
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tot mijn spijt heb ik helaas moeten constateren dat drie mensen nog niet betaald hebben. Deze personen haal ik bij deze van de lijst! Ik heb iedereen gemaild met juiste gegevens en gemeld dat er op tijd betaald diende te worden.... Dat is nu al enkele weken geleden.
Ik kan hierbij dus zeggen dat smartie een plek op de lijst krijgt! De andere personen hadden eerder moeten betalen. Nu zijn er dus weer twee plekken vrij voor sidemarkers uit de states. Ik zal morgen checken of alles nu wel goed is afgeleverd bij mijn contact. Het kost wat moeite het daar te krijgen, maar als het dan daar is moet het geen moeite zijn alles naar NL te krijgen...
Sorry, maar het is niet anders...
Er zijn voldoende andere mensen die we hiermee blij kunnen maken.
MR
Ik kan hierbij dus zeggen dat smartie een plek op de lijst krijgt! De andere personen hadden eerder moeten betalen. Nu zijn er dus weer twee plekken vrij voor sidemarkers uit de states. Ik zal morgen checken of alles nu wel goed is afgeleverd bij mijn contact. Het kost wat moeite het daar te krijgen, maar als het dan daar is moet het geen moeite zijn alles naar NL te krijgen...
Sorry, maar het is niet anders...

MR
Onze sponsors