als ik home versie 2.1 gebruik dan maat hij niet eens verbinding met de tomtom...
bart
TomTom HULP nodig?
- bartvdlinden
- Leerling Mini lid
Bericht
ja dat gaat wel... met de oude versie van home heb ik dan wel verbinding
maar met de nieuwe moet ik de kabel aansluiten en dan mijn one aan zetten en dan zou hij verder moeten gaan maar dat doet ie niet..
het lijkt wel of er een nieuw scherm naar voren komt maar niet opent
bart
maar met de nieuwe moet ik de kabel aansluiten en dan mijn one aan zetten en dan zou hij verder moeten gaan maar dat doet ie niet..
het lijkt wel of er een nieuw scherm naar voren komt maar niet opent
bart
Laatst gewijzigd door bartvdlinden op 01 nov 2007, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- bartvdlinden
- Leerling Mini lid
- bartvdlinden
- Leerling Mini lid
- bartvdlinden
- Leerling Mini lid
Bericht
de gegevens:
tomtom versie 6.501
apparaatcode : AK4SA BJGSN
app 6.501 (7460/060904) os: 1343
gps v 1.21, boot 4.81
kaart: western europe v660.1256
en wat bedoel je met opstart?
bart
tomtom versie 6.501
apparaatcode : AK4SA BJGSN
app 6.501 (7460/060904) os: 1343
gps v 1.21, boot 4.81
kaart: western europe v660.1256
en wat bedoel je met opstart?
bart
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb het weten na te doen en ook bij mij werkt het niet! Ik heb het doorgegeven en er wordt gewerkt aan een oplossing... Ik zou het volgende voorlopig even doen. Installeer home 1.5 en blijf daarbij.
Installeer niet versie 7.131, maar wacht ff totdat 6.560 versie aangeboden wordt. Daarna kan je updaten naar 7.131 en dan kan je daarna de nieuwe versie van Home 2.1 installeren.
Tot het moment dat die versie niet aangeboden wordt via Home 1.5 gewoon even niet updaten. Dit geldt dus ook voor andere mensen met versie 6.501 op hun TomTom One New Edition. Mensen met versie 6.56 op hun TomTom New Edition kunnen wel updaten en dan wel via Home 1.5 en dan pas Home 2.1 installeren.
Mochten nog meer mensen problemen hebben dan hoor ik het graag...
Alvast bedankt
MR
Installeer niet versie 7.131, maar wacht ff totdat 6.560 versie aangeboden wordt. Daarna kan je updaten naar 7.131 en dan kan je daarna de nieuwe versie van Home 2.1 installeren.
Tot het moment dat die versie niet aangeboden wordt via Home 1.5 gewoon even niet updaten. Dit geldt dus ook voor andere mensen met versie 6.501 op hun TomTom One New Edition. Mensen met versie 6.56 op hun TomTom New Edition kunnen wel updaten en dan wel via Home 1.5 en dan pas Home 2.1 installeren.
Mochten nog meer mensen problemen hebben dan hoor ik het graag...
Alvast bedankt
MR
- bartvdlinden
- Leerling Mini lid
- bartvdlinden
- Leerling Mini lid
Onze sponsors