FastBunny schreef:Het witte dakje krijgen ze vanzelf wel bij gebruikBigD schreef:prachtig dit. Maar wel jammer dat ze kleurloos zijn dan wil je toch een kleur die de auto matched ook he
![]()
![]()
Greetz BigD
MINI Condooms
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Is echt rotzooi, beware!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- mini7benno
- Volledig MINI minded!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
geniale foto als wij ooit aan de koters gaan beginnen moet ik er echt zo een hebben!!Pretty Cooper schreef:Is echt rotzooi, beware!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Gr, PC

Ik zal 'm voor je bewarenflorisvandam schreef:geniale foto als wij ooit aan de koters gaan beginnen moet ik er echt zo een hebben!!Pretty Cooper schreef:Is echt rotzooi, beware!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gr.
floris

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Huh, kom jij ook nog in babyzaken????? Of heb je zo'n ding om Yogabear rustig te houden

Blont-007 schreef:Ik zal alvast zo'n speen voor je kopen Floris.
De volgende meet breng ik hem mee.
Huh, kom jij ook nog in babyzaken????? Of heb je zo'n ding om Yogabear rustig te houden

- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
marss
Jij bent ook zo gek als een deur, hé!! Lachu die humor van jou!!Pretty Cooper schreef:Blont-007 schreef:Ik zal alvast zo'n speen voor je kopen Floris.
Huh, kom jij ook nog in babyzaken????? Of heb je zo'n ding om Yogabear rustig te houden![]()
marss
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
Laat je hem dan niet aan Cindy zien Ida, breng je der misschien op rare ideeenBlont-007 schreef:Ik zal alvast zo'n speen voor je kopen Floris.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Onze sponsors