kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Blij voor jullie dat julie er blij mee zijn, maar persoonlijk snap ik het niet:
standaard antenne voldoet en ik vind het mooier dan zo'n klein dingetje op het dak op de MINI. Maakt het 'm meer zo'n kleine ondeugt die even tussen de vrachtwagens doorschiet. Op de auto van m'n pa zit ook zo'n klein piemeltje bovenop t.b.v. de GPS, deze is zelfs nog kleiner, hooguit 30 mm en het voetje is ook kleiner, platter en één geheel met dat sprietje. Op zo'n auto vind ik zo'n spriet ook niet staan.
standaard antenne voldoet en ik vind het mooier dan zo'n klein dingetje op het dak op de MINI. Maakt het 'm meer zo'n kleine ondeugt die even tussen de vrachtwagens doorschiet. Op de auto van m'n pa zit ook zo'n klein piemeltje bovenop t.b.v. de GPS, deze is zelfs nog kleiner, hooguit 30 mm en het voetje is ook kleiner, platter en één geheel met dat sprietje. Op zo'n auto vind ik zo'n spriet ook niet staan.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag naar eindhoven geweest en daar mijn bestelde spiegelkappen op gehaald. Ik heb ze er meteen opgezet. Dat was op zich nog best lastig. In de garage adviseerde ze me om het spiegelglas er af te halen. Maar dit was niet nodig. Kon er met een kleine schroevendraaier achter alleen de linker spiegel zat erg goed vast en 1 clipje is afgebroken. Deze is nog wel te lijmen en later weer te gebruiken. Daarna was de rechter spiegel aan de beurt. Deze zat in no time er op omdat ik nu natuurlijk wist hoe het moest. Dit is dan ook gedaan zonder afgebroken clipjes:D
Hier het resultaat:

Ik vind het zelf heel erg mooi geworden!! En door het aanraden van Ida en Paul zitten ze er nu eindelijk ook daadwerkelijk op
Hier het resultaat:

Ik vind het zelf heel erg mooi geworden!! En door het aanraden van Ida en Paul zitten ze er nu eindelijk ook daadwerkelijk op

Onze sponsors