Klik
Nieuwe Mini besteld
- 320d touring
- BBQ hulpkok
- 320d touring
- BBQ hulpkok
- 320d touring
- BBQ hulpkok
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
De verzendkosten zijn 15 dollar voor 1 body en 5 voor elke volgende. Het leuke aan deze modelautootjes is dat je (als je ze op een mini-z chassis plaatst, heet "readyset") er ook mee kunt rijden.
Bij de volgende bestelling, ik heb er net weer 4 besteld en als ik er nu weer ga bestellen ben ik bang dat ik buiten moet gaan slapenBigD schreef:Hej die rode is wel een mooidie zou ik wel willen. Maaruhh kan je die dan gelijk met die van jou mee laten zenden ofzo???
![]()
Greetz BigD
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
alleen de body ik dacht heel de auto
Greetz BigD
aha zo320d touring schreef:Bij de volgende bestelling, ik heb er net weer 4 besteld en als ik er nu weer ga bestellen ben ik bang dat ik buiten moet gaan slapenBigD schreef:Hej die rode is wel een mooidie zou ik wel willen. Maaruhh kan je die dan gelijk met die van jou mee laten zenden ofzo???
![]()
Greetz BigDDe verzendkosten zijn 15 dollar voor 1 body en 5 voor elke volgende. Het leuke aan deze modelautootjes is dat je (als je ze op een mini-z chassis plaatst, heet "readyset") er ook mee kunt rijden.
Greetz BigD
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
[quote="BigD] aha zo
alleen de body ik dacht heel de auto
Greetz BigD [/quote]
Het zijn echt geen speelgoedautootjes, er wordt in de winter (na het einde van het 1:10 seizoen) binnen competitie mee gereden. Je kunt als je wilt in onderdelen de gehele auto in carbon of alu uitvoeren en er zijn verschillende hardheden in vering en banden (ook speciale driftbanden), slipdiff's, one-way diff's en alu velgen in vele soorten en maten.
Greetz BigD [/quote]
Het zijn echt geen speelgoedautootjes, er wordt in de winter (na het einde van het 1:10 seizoen) binnen competitie mee gereden. Je kunt als je wilt in onderdelen de gehele auto in carbon of alu uitvoeren en er zijn verschillende hardheden in vering en banden (ook speciale driftbanden), slipdiff's, one-way diff's en alu velgen in vele soorten en maten.
Onze sponsors