Karin, erg gave mod!!! Dat hebben Marcel en Coentje goed voor je gedaan!!! Have fun.
marss
Ik heb het er met Jesse van Jan de Jong Mini over gehad en die zei dat zij als dealer over mods ook niet zo moeilijk doen, maar als er een ernstig probleem met de auto is waar iemand van de importeur voor moet komen (lees: motorrevisie of kapotte bak) het zeker wel een probleem is als de auto getuned blijkt te zijn. En met chiptuning ken ik al verhalen van het eindeloos naar elkaar wijzen van dealer/importeur en tuner. De tuner zegt dat de schade niets met de tuning te maken heeft en de importeur zegt dat de auto niet meer origineel is en de garantie is vervallen.Hans schreef:Ik stond binnen een maand met mijn GP bij Beek op de stoep.. en heb nog steeds mijn Garantie.. al zal ik een Clubman S nemen dan rij ik gelijk nadat ik de showroom uitgereden ben door naar....
Geloof kan ik je niet geven320d touring schreef:En bij de dealer zien ze niet dat er hogere turbodrukken voorgekomen zijn dan de waarden die af fabriek zijn voorgeprogrammeerd, dat maak je mij echt niet wijs met een PK toename van +/- 40 moet de druk opgeschroefd zijn.
Alleen alle Foutmeldingen worden opgeslagen zodat ze bij de dealer makkelijker een storing kunnen oplossen.320d touring schreef:Geloof hoef ik gelukkig ook niet van het forum te halen![]()
Wat wordt er volgens jullie dan wel in de ECU geschiedenis opgeslagen, want er wordt in ieder geval iets opgeslagen, de dealer kon bij mijn vorige auto uit die waarden ook zien dat de lmm het niet deed ? Is de computer niet verzegeld ?
Onze sponsors