Zeelandrit 3/11/2007

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
do
dogtown

04 nov 2007, 03:17

Ziet er fantastisch uit !
ik kreeg telefoon vandaag van iemand die meeging (smetje) met jullie,
"jah wij zijn weg met de MINI op rit hé, en jij ? ?"

tot mijn spijt moeten werken :(
damn !

volgende keer beter !
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 nov 2007, 09:20

Wat een dag gisteren zeg! In mijn eentje in Bergen op Zoom vertrokken. Nadat ik de tolweg af kwam reed ik ineens tussen een groep zeer bekende MINI's! Puur toeval en naar het lijkt een perfecte timing.

Bij het beginpunt ongepland Ralph-cooper opgepikt, een navigator is toch wel erg handig en vooral heel gezellig!

Nadat ik een routeboek in ontvangst had genomen en een bakkie cola achterover had geslagen was het eindelijk tijd voor de rit. In colonne achter elkaar aan, een leuk initiatief!

Mooie route, goede wegen, maar in mijn ogen wel een beetje te lang. Ik heb hem helaas niet af kunnen rijden, want anders waren we te laat bij de bioscoop in Antwerpen. Eerst heb ik netjes mijn navigator afgezet bij zijn auto die hij bij het beginpunt had geparkeerd.

Vervolgens heb ik mijn route naar Antwerpen vervolgd. Onderweg even doorgegeven wat ik wilde eten aan onze Coendek! Eenmaal aangekomen en een plekkie te hebben gevonden onder de bios het restaurant ingehuppeld. Alsof ik wist dat we op dat moment ook eten zouden krijgen, want ik ging zitten en voila de pizza werd voor mijn neus neergezet. Echt top geregeld!

Onder het genot van TE veel cola en popcorn een filmpje gekeken en ach wat we doen er daarna gewoon nog een! Twee zeer goede films! Rond een uur of 0.30 stonden we weer bij de auto's. Uiteraard kunnen we niet meteen vertrekken en hebben we bijna 2 uur staan/zitten/hangen praten. Ondanks dat het in de parkeergarage was was het bijzonder gezellig.a

@Ralph-cooper:
Gezellig dat je mee was, moeten we vaker doen.

@320d-touring en turbootje:
Bedankt voor het regelen van de kaartjes! Konden we gezellig bij elkaar zitten. Toppie!

@coendek:
Jij krijgt volgende keer nog een colaatje van mij! :wink: Bedankt voor de goede 2e film en fantastische afsluiter van de avond!
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

04 nov 2007, 10:06

foto's zien er super uit, helaas moest ik werken gisteren :evil:
Ik ga met de midwinter rit weer mee(zondag vaak vrij :lol: )
lisette
Enthousiast
Enthousiast

04 nov 2007, 12:01

Ook nog even een berichtje van mij. Ik en mijn bijrijdster hebben ook erg genoten en gelachen :wink: Mooie omgeving natuurlijk en een leuke rit.
Volgend jaar weer?
Marcel Always Open
Cabrio-King

04 nov 2007, 12:17

Wat een leuke rit 8)
's Ochtends in Breda verzameld en even Blont + Marcel + Karin bij Hazeldonk opgepikt. Daarna op het gemak via Antwerpen, om netjes met koffie te worden ontvangen.

Ik vond het rij-systeem echt geweldig. In colonne, Frank voorop en de tweede auto blokt even het verkeer om de hele rits doorgang te verlenen, en sluit achteraan weer aan. Had ik nog nooit meegemaakt zo, maar iedereen wist precies wat te doen. Het was ook goed voor de roulatie, want langzaam reed je naar voren in de stoet en dan ineens weer achteraan. Jammer van één incident van iemand in een Peugeot die niet eventjes kon wachten en door de berm voorbij de blokkende MINI's reed. Gelukkig geen schades of ruzie :s

Ook de tussenstop bij Neeltje Jans was leuk voor de foto's en het handrembochtjes trainen :rijden (jammer dat ik daarna achter het Antwerpen-groepje aanreed :oops: :oops: :oops: ipv achter de meute) en moest verderop keren en de rest kwijtraakte. Ik heb toen een stuk alleen gereden (ook leuk: navigeren in het donker in je eentje :lol: ) en uiteindelijk weer aansluiting gevonden achteraan een paar losse MINI's. Was wel geinig toen wij in Hulst weer uit een straatje kwamen en de hele colonne er ook aan kwam (uit een andere straat). We waren de laatste paar kilometer omgereden ivm die wegafsluiting.

De (eat) was ook lekker. :mrgreen:

Ik wil de familie Adegeest danken voor hun inspanningen en vind het erg knap uitgezet.

Nu nog de foto's uitzoeken.

Trouwens, volgens mij heb ik heel lang achter Lisette gereden en die heeft zich best vermaakt in de bochtjes :mrgreen:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Marcel Always Open
Cabrio-King

04 nov 2007, 12:35

Ik ben trouwens ook blij dat er geen slippartijen zijn geweest op die Zeeuwse klei die door de tractoren op de binnenweggetjes wordt neergelegd.
Gr, Marcel
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

04 nov 2007, 12:37

Hey Marcel, nieuwe velgen? Staat super 8)
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 nov 2007, 12:39

Baal enorm dat ik het heb moeten missen :(

Maar zo te zien hebben jullie het in ieder geval enorm naar de jullie zin gehad :mrgreen:
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
katjan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 nov 2007, 12:39

mderijke schreef:
Ik vond het rij-systeem echt geweldig. In colonne, Frank voorop en de tweede auto blokt even het verkeer om de hele rits doorgang te verlenen, en sluit achteraan weer aan. Had ik nog nooit meegemaakt zo, maar iedereen wist precies wat te doen. Het was ook goed voor de roulatie, want langzaam reed je naar voren in de stoet en dan ineens weer achteraan.
Vond dat ook tof om zo te rijden. Je reed daardoor eens vooraan, in het midden en plots was je weer laatst. Het werkte echt goed.

Wil jullie allemaal bedanken voor de fijne namiddag, alleen een beetje jammer dat ik de frietjes niet meer heb kunnen proeven.

Een dikke proficiat ook voor Frank en Mémé, dat hebben jullie keurig georganiseerd hoor !
Marcel Always Open
Cabrio-King

04 nov 2007, 12:44

Maaij schreef:Hey Marcel, nieuwe velgen? Staat super 8)
Maaij, dank je wel :oops: :oops: :mrgreen: Ik heb ze onlangs van Ida overgenomen. 8) 8) 8)
Gr, Marcel
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

04 nov 2007, 12:46

Sorry Marcel, ben blij dat je de rest nog gevonden hebt. :))
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

04 nov 2007, 12:47

Zo ik ben weer wakker :D Allereerst het was een geweldige rijders rit 8) Echt mijn dank aan de fam. Adegeest voor deze goed georganiseerde rit.

S'ochtens begon de dag vroeg want ja voor een toertocht moet de Mini wel gewassen zijn natuurlijk :mrgreen: Toen dat allemaal gebeurt was rustig naar de Mac gereden waar al wat Mini's stonden te wachten. Vanuit daar lekker naar hazeldonk gecruised om nog wat andere Mini's op te pikken en vanuit daar naar het beginpunt Hust. Daar aangekomen lekker wat koffie gedronken wat cake gegeten en wat bijgekletst met mensen. Kreeg ik van KAJ een walkie talkie te leen BEDANKT DAARVOOR KEREL 8) die dingen zijn echt makkelijk.

Toen gaan rijden. Was echt een hele mooie rijdersrit met lekkere weggetjes en mooi landschap. Heel mooi was ook het concept treintje rijden en het daarbij horende weg afzetten :lol: Waar de meeste automobilisten zich netjes aan hielden buiten die vent in zn Peugeot :s :evil:

De stop in Veere was ook heel gezellig waar we lekker wat konden nuttigen en even kletsen met de mensen die je al in je achteruitkijk spiegel hebt gehad :mrgreen: Naar Veere naar de hele mooie fotoshoot locatie waar we ons lekker uit konden leven met de camera 8) en sommige met de handrem haha dat was mooi om te zien 8)

Toen door naar de laatste stop de friettent, waar het bij de wegopbreking nog effe fout ging maar vond snel een Mini die bekend was uit de buurt dus daar achteraan gekart en wat bleek we kwamen bij ee splitsing heel de ander stoet tegen (eat) hele lekkere friet :-PP en toen ook nog wat bijgeklets, de organisatie bedankt en met een klein treintje naar huis gereden. Naar de tocht zelf nog een avondje O'hout eraan geplakt dus helemaal goed.

Foto's zullen snel volgen en organisatie ik geef oprecht Karma :D

Greetz BigD

p.s. dit ook namens mijn navigator(die Alfa rijder is >) )
Laatst gewijzigd door BigD op 04 nov 2007, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcel Always Open
Cabrio-King

04 nov 2007, 12:54

Blont-007 schreef:Sorry Marcel, ben blij dat je de rest nog gevonden hebt. :))
Tje ik ging die weg in, en wist gelijk dat ik fout zat. Maar toen kon ik niet meer keren. Had ik beter opgelet had ik wel gezien dat ik de andere weg inmoest. Dus eigen schuld.

:mrgreen: Gelukkig hoefde ik er helemaal niet voor te planken op sommige stukjes snelweg om weer bij te komen saint :() :mrgreen: :mrgreen: Niet geflitst uiteraard.

OFFTOPIC Maaij: foto's van mijn auto in mijn showroom topic
Foto's van de rit komen later vandaag pas online.
Gr, Marcel
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 nov 2007, 13:56

Nog even twee foto's van hoe mijn auto er vanmorgen bij stond na die rally- zeelandrit:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

04 nov 2007, 14:16

Ooooooooooooooooow, valt mee. :mrgreen:
Zal zo de mijne posten. :P

Terug naar “Afterparty”