Ik zit er zelf aan te denken, maar de kosten zijn wat hoog inclusief verzend kosten. Misschien zelf laten spuiten dan maar.
Maar lijkt me wel gaaf staan!
Zo, vanochtend met frisse moed opgestaan. Vandaag eindelijk tijd om m'n nieuwe carkit in te bouwen. De afgelopen weken veel informatie opgezocht om precies te vinden hoe ik alles moest demonteren.
Door meerdere mensen op fora afgeraden het te doen, maar met een goede DIY (link) en veel geduld is het toch redelijk makkelijk te doen.
Ik heb gekozen voor de Parrot CK3100 aangezien ik er ervaring mee heb, en de volledige carkit bijna onzichtbaar kan worden weggewerkt.
Aangezien er onder de radio precies genoeg plek is voor de bedrading en besturing van de carkit, heb ik het daar geplaatst.
Het schermpje zit in de armsteun, en de microfoon links tussen de centrale klok en ventilatie rooster.
@Maaij, was dit ook eerst van plan om de microfoon op deze plaats te plaatsen. Maar was bang voor de kwaliteit van het geluid als het dakje open is... En deze plaats scheelde een hoop sloopwerk en tijd