Clubman JCW!
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat klopt er niet.......... Was laatst bij een niet nader te noemen MINI dealer en die belde in mijn bijzijn een aspirant koper op om te zeggen dat er géén works versie van de Clubman kwam.
Wel een JCW componenten, maar geen tuning dus.
Wie spreekt waarheid?

Wel een JCW componenten, maar geen tuning dus.
Wie spreekt waarheid?
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
In Hans z'n geval een zwarte denk ik.
Je haalt de woorden uit m'n mond. Het is wel een moeilijkere auto om een kleur op te kiezen vind ik. Het donkerblauw past eigenlijk beter bij de Clubman dan bij de Hatchback.Berthil schreef:Zou je gezien je poetsgedrag wel een witte nemen?Hans schreef:Maar zal ik een rode nemen of een witte.. hmm..
In Hans z'n geval een zwarte denk ik.

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Idd, vind het een beetje een slechte kit! Ze mogen wel andere bumpers en sideskirts maken. Onderhuids is wel oké, maar de buitenkant mag ook opgedirkt worden!Ivo schreef:Gaaf ding, maar komt er geen aerokit voor de Clubman? Dat zou hem echt heel dik maken.
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klinkt tegenstrijdig, maar...
Trust me! Want een snel vieze auto was een van de redenen waarom we onze zwarte Cooper hebben ingeruild op een witte.
Gebroken wit is, na grijs, een van de meest poetsvriendelijke kleuren!Berthil schreef:Zou je gezien je poetsgedrag wel een witte nemen?Hans schreef:Maar zal ik een rode nemen of een witte.. hmm..
Klinkt tegenstrijdig, maar...
Trust me! Want een snel vieze auto was een van de redenen waarom we onze zwarte Cooper hebben ingeruild op een witte.

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gaat wel mooi worden hoor in het PW! Ga je er verder nog wat aan doen of blijft deze verder standaard?
Hey H......ans,Hans schreef:Zwart vind ik ook mooi Berthil en dat wordt die vanzelf![]()
@smetje, ik denk niet dat die minder gaat gebruiken..
Ik neem de Aero voorbumper met de Works grill
Gaat wel mooi worden hoor in het PW! Ga je er verder nog wat aan doen of blijft deze verder standaard?

- erik-de-perik
- Mod virus alert!
Bericht
Damn...dat wordt nog vetter dan je GP.. rood is ook gaaf hoor. Zeker in combinatie met je works onderdelen (interieur en aerovoorbumper)
- erik-de-perik
- Mod virus alert!
Bericht
Ja een rode opel....maar een rode mini?!?! Kijk eens opde foto..daar kun je toch geen genoeg van krijgen!?
Maar pw is ook mooi hoor..
Maar pw is ook mooi hoor..

- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Car-wrappen dus.... Oftewel, volledige bestickering over je plaatwerk en eventueel de ramen ook.
Dan kun je een maandje gifgroen, daarna oranje, blauw, mellowyellow, willekeurige RAL-kleur of zelfs logo-prints.
En AKZO was toch ook bezig met een verfje (eigenlijk een laagje plastic) die je op een later moment er zo weer af kon trekken? ('Maskin' heet dat geloof ik....)
Dan kun je een maandje gifgroen, daarna oranje, blauw, mellowyellow, willekeurige RAL-kleur of zelfs logo-prints.
En AKZO was toch ook bezig met een verfje (eigenlijk een laagje plastic) die je op een later moment er zo weer af kon trekken? ('Maskin' heet dat geloof ik....)
Laatst gewijzigd door Robert op 07 nov 2007, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors