enkel bij die 17 inch wieltjes heb ik een beetje m'n twijfels...
heb de "Clubby" deze week kunnen bewonderen op 16 en 17 inch velgen en beide leken me véél te klein
maar je krijgt "voorlopig" het voordeel van de twijfel
zal ff afwachten worden hoe dat er in werkelijkheid gaat uitzien
He hans, gefeliciteerd kerel Damn je plannen zien er wel heel dik uit zeg maar waarom 17'' als ik vragen mag?mij lijkt 19'' wel vet op een clubman maarja das weer nie echt confortabel en functioneel Maar al bij al vet. succes met wachten maarja je kan je nog lekker vermaken met de GP
Maar ik meende toch wel te lezen toen de GP te koop werd gezet ''naar 3 Mini's voor mij GEEN Mini meer''
Gefeliciteerd Hans, als 1 van de eersten met een Clubman !
Je laat er geen gras over groeien.
Sterkte met wachten tot hij er is, het is een mooi vooruitzicht.
ik zag hem vandaag rijden, maar dan in de Cooper vorm op de A2... even met hem mee opgereden. Gelijk zwaaien toen ie richting Hilversum de snelweg eraf ging... Wat is dat ding klein zeg... jeetje nooit gedacht. Had een Golf Variant - Golf verschil verwacht, maar niet dit...
Mooie derde remlicht en in het wit zeker geen lelijke auto... (maar uhhh wit is wel een wijven kleur ) Maar je maakt er een pace car van dus....
iDarkDesign schreef:ondanks dat ik je een ontzettend lelijke vent vindt
iDD
Je vraagt wel weer om positief karma hè .
Hans,
Toppertje! Zoals je weet ben ik blij dat je een S-je hebt genomen. Past beter bij de looks van de Clubman zoals die van jouw gaat worden. Het chili pakket vind ik ook heel verstandig, ook al wilde je eigenlijk geen ECC.
Je weet me mening over het formaat velgen, maar voor de rest
Van de zomer wel een keer een dagje ruilen, toch? Kan jij weer is patseren met een (Mini) Cabrio en ik met een Clubman Beek Special!