Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
In Oosterhout staan zeker een 30 tal Clubmans allemaal in Dark Silver voor de Cooper S en in Hot Choclate voor de Cooper (met crown spokes). Wellicht dat ze per land andere kleuren hebben voor de introductie ?Berthil schreef:Is gelukt, vandaag kom ik van mijn werk en dan komt er dit voorbij. Ik er snel achteraan om te kijken of ze bij een dealer uitgeladen worden maar dat kon eigenlijk niet want die was er niet in de buurt. De oplegger reed dan ook Duitsland in. Een Hot Chocolate Cooper en een Lightning Blue Cooper S (als je tussen de regendruppels doorkijkt). Ik denk dat we die ook zo gaan zien bij de dealerintroductie 10 november.

- minibandit
- Mod virus alert!

Bericht
zie ik daar voor die hot chocolate nog een pepper white staan...
wel leuk met die zwarte achterkantjes !!
wel leuk met die zwarte achterkantjes !!
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Weet ik zo niet. De lange 1e en 2e versnellingen van de pre-facelift zijn geen voordeel. Bovendien ben ik erg slecht met de koppeling, het kan veel sneller door iemand die weet wat die doet. Ondanks de langere versnellingen gaat het in ieder geval gelijk op met de (ex)GP van Hans 
In de eerste versnelling is de tractie ook wel een probleem, met meer tractie kan het nog wel sneller vooruit.
In de eerste versnelling is de tractie ook wel een probleem, met meer tractie kan het nog wel sneller vooruit.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb eens alle uitgaven in een database op mijn website gezet en het wordt nu automatisch uitgerekend. Dat had ik maar beter niet kunnen doen en ik heb het drie keer met de hand nagerekend, ik ben er behoorlijk van gschrokken
Aankoop: 27000 (april 2003)
Accessoires: 13790
Onderhoud: 5972
Schade: 962
Tuning: 17330
Totaal: 65054
(zonder verzekering, bezine, Zandvoort- en Ringkaartjes)
En dat terwijl er nog een ander onderstel en andere remmen op moeten.
Nou moet ik er wel tot mijn 65e in rijden om dat er weer uit te halen
Wie gaat mij wat moed inpraten dat het wel meevalt als je dit uitsmeert over de 3,5 jaar dat ik de Mini heb?
Aankoop: 27000 (april 2003)
Accessoires: 13790
Onderhoud: 5972
Schade: 962
Tuning: 17330
Totaal: 65054
(zonder verzekering, bezine, Zandvoort- en Ringkaartjes)
En dat terwijl er nog een ander onderstel en andere remmen op moeten.
Nou moet ik er wel tot mijn 65e in rijden om dat er weer uit te halen
Wie gaat mij wat moed inpraten dat het wel meevalt als je dit uitsmeert over de 3,5 jaar dat ik de Mini heb?
Onze sponsors