Hi,
ik heb verschillende Mini's bekeken (bij dealers en handelaars) en ben een hele mooie tegengekomen in...Apeldoorn....bij Adelaar...
Ik was natuurlijk heel sceptisch met auto's uit Apeldoorn doch hier zag alles er goed uit..ook al de andere auto's.
Was precies wat we zochten! Goede inruilprijs! En geen opdringerige verkoopstunts...ondanks de verhalen op deze site zag alles er goed uit..Alle papieren etc erbij...maar toch even TUV/ANWB keuring laten doen voor de aankoop.... Auto rijd heerlijk en stuurt zo direct...moet alleen uitgelijnd en gebalanceerd worden (trekt naar rechts en stuur trilt licht)
Zo als hij daar goed uitkomt......dan volgen de foto's volgende week....
Duim maar......
Grt Jim
Mini in aankoop!!!!
- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Hey Jimini, Gefeliciteerd met je aankoop! wat voor Mini is het? Meestal heeft hij modellen met alles erop en eraan. en welke kleur?
Ik heb mijn Mini ook bij Adelaar gekocht.
Auto was perfect opgepoetst en schoon zoals het hoort. Hele nette prijs daar, alhoewel er niet duidelijk vermeld staat dat het bedrag ex-bpm is... Dat was wel even slikken, maar dan nog waren ze goedkoper! Auto was maar net 2 jr oud en had maar 25k op de teller, dus de mini next garantie hoefde van mij toch niet...
Veel plezier met je nieuwe Mini!
Matt
Ik heb mijn Mini ook bij Adelaar gekocht.

Veel plezier met je nieuwe Mini!
Matt
- Jimini
- Nieuwsgierig
Bericht
bedankt....
Hi,
had je ook een mail verstuurd over de Boordcomputer en een Aux in aansluiting..dat was het enige wat ik mis....ben mijn huidige installatie gewend met Ipod....maar de Mini heeft dus zijn eigen inbouw slede...wel jammer...dus mocht je mij kunnen helpen...dan graag!
Was eerst op zoek naar een Mini met navigatie maar eigenlijk vind ik die grote teller echt Mini....en tja heb al een navigatie in mijn MDA! Ook voor iedereen aan te bevelen... MDA met ingebouwde GPS...werkt top ook in de USA.
had je ook een mail verstuurd over de Boordcomputer en een Aux in aansluiting..dat was het enige wat ik mis....ben mijn huidige installatie gewend met Ipod....maar de Mini heeft dus zijn eigen inbouw slede...wel jammer...dus mocht je mij kunnen helpen...dan graag!
Was eerst op zoek naar een Mini met navigatie maar eigenlijk vind ik die grote teller echt Mini....en tja heb al een navigatie in mijn MDA! Ook voor iedereen aan te bevelen... MDA met ingebouwde GPS...werkt top ook in de USA.
- Jimini
- Nieuwsgierig
Bericht
En...het wordt een....Cooper S donker grijs, wit dak, panoramadak, witte spiegels, clima en mooie velgen....
nu nog winterbanden met velgen.....mmmmmm laat de winter maar komen!!!! Helaas mijn Megane cabrio ingeruild.....maar ben helemaal gek van de Mini...tsja...net als met mijn MX5...het rijgevoel en beleving is wel belangrijk voor mij....
nu nog winterbanden met velgen.....mmmmmm laat de winter maar komen!!!! Helaas mijn Megane cabrio ingeruild.....maar ben helemaal gek van de Mini...tsja...net als met mijn MX5...het rijgevoel en beleving is wel belangrijk voor mij....
- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Dat is het ook met de mini he! vooral de S... Had net voor de aankoop ook nog ff een TT roadster gezeten met dat prachtig camel leder gestikt interieur... Maar hoe mooi het ook was, ik moest die Mini hebben! Geen moment spijt van jongen!
Mooie kleur combinatie! Panoramadak is ook geweldig... had ik nooit gedacht met ons climaat... maar echt wel! dat extra licht is ook wel welkom als het dak dicht is!
Mooie kleur combinatie! Panoramadak is ook geweldig... had ik nooit gedacht met ons climaat... maar echt wel! dat extra licht is ook wel welkom als het dak dicht is!
- Jimini
- Nieuwsgierig
Bericht
ook toevallig .......ik had ook die TT op het oog!!!! Maar mijn vriendin gaat al een TT coupe kopen.... en ja die Mini trekt toch...wat een auto en toch veel ruimte...voor wat ik gewend ben MX5 en megane cabrio.
Ik heb de dvd van Top Gear 2003 met ook de test van een Mini Cooper S met nog andere leuke cars Beetle etc... and the winner is....Mini Cooper S!!!!! [/u]
Ik heb de dvd van Top Gear 2003 met ook de test van een Mini Cooper S met nog andere leuke cars Beetle etc... and the winner is....Mini Cooper S!!!!! [/u]
- Jimini
- Nieuwsgierig
Bericht
Leuk al die reacties! Ja kan niet wachten tot hij gekeurd is..... en dan volgende week hem ophalen!!!!
Wil nog wel leuke dingen om hem nog leuker te maken: chroom interieur, Aux in kabel, winterbanden, misschien dakdragers (veel negatieve berichten over gelezen)., misschien blauwe tellerverlichting....moet heel mooi zijn!
Zag trouwens op Spa Franckorchamps een Mini rijden....grijs met oranje. Veel bekijks tov de Porsches, Audi's en de Ferrari.
Moest het op snelheid afleggen maar was keurig en snel in de bochten.
Heel leuk om dat te zien en achter te rijden.
Wil nog wel leuke dingen om hem nog leuker te maken: chroom interieur, Aux in kabel, winterbanden, misschien dakdragers (veel negatieve berichten over gelezen)., misschien blauwe tellerverlichting....moet heel mooi zijn!
Zag trouwens op Spa Franckorchamps een Mini rijden....grijs met oranje. Veel bekijks tov de Porsches, Audi's en de Ferrari.
Moest het op snelheid afleggen maar was keurig en snel in de bochten.
Heel leuk om dat te zien en achter te rijden.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Hallo Jimini,
mooie mini heb je gekocht(ik heb hem zien staan
,op die straat was ik mijn beek tuning aan het testen
).
Goed dat je de auto hebt laten keuren want hoor niet echt goede verhalen over Adelaar, ik heb er zelf geen ervaring mee.
Veel plezier met je cooper s en tot ziens
Kom je uit Apeldoorn????
mooie mini heb je gekocht(ik heb hem zien staan

Goed dat je de auto hebt laten keuren want hoor niet echt goede verhalen over Adelaar, ik heb er zelf geen ervaring mee.
Veel plezier met je cooper s en tot ziens

Kom je uit Apeldoorn????
Onze sponsors