My first aka Christine (end off story @ 111)
- maus105
- Bonkey
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Greetz BigD
Nou heb er zondag heel de dag mee gecrost en de conclussie: ik denk het niet en als het is heel weinig maar het zal waarschijnlijk wel mn airco beter laten werken en volgens mij blijft de motor langer koelAdegeest schreef:Gaaf BigD! merkt je al verschil?
Frank
Greetz BigD
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Haha lol!BigD schreef:Daar heb je helemaal gelijk inBlont-007 schreef:Dus toch verschil.Dat is zeker geen blonde opmerking
![]()
![]()
@Ulyss: Dat gevoel had ik ook maar ik heb mn pa toen een stukkie laten rijden en die zij ''ik denk dat het tussen je oren zit''![]()
![]()
Greetz BigD

- BigD
Bericht
Moest ik vandaag effe op de brug met mn Mini omdat ik met mn onder-strut op een drempel had gezeten en dat ik bang ben dat die gaat roesten heb ik hem dus opnieuw gespoten. Heb je daar een paar loslopende monteurs die denken dat ze lol hebben
oordeel zelf

Nog eentje zonder die lelijke hand

Greetz BigD

Nog eentje zonder die lelijke hand

Greetz BigD
- BigD
Bericht
Het is jammer maar het eerste probleem van de Mini is een feit
Kwam laatst van Baarle-nasau af kwam ik bij mij in de straat familie tegen effe mee staan praten zegt die in eens he er komt wat rook onder jou motorkap vandaan, dus ikke kijken en idd ik denk was dat nou
de motorkap open en hier was het goed te zien, mijn pa laten kijken en die zegt gelijk ik ruik warme koelvloeistof heel duidelijk. Vandaag dus maar eens op de brug gestaan om het van boven en ondere eens te bekijken en zijn we tot de conclusie gekomen dat de radiateur ministuul lekt/kappot is
Dinsdag dus maar naar Renova om de prijs te gaan vragen, iemand miss een idee wat dit grapje me gaat kosten of heeft iemand miss andere tips/ideeen zijn altijd welkom.
Hier in Breda zit een berdijf die die dingen repareert maar dan moet ik em er zelf uithalen en terug in zetten maar zie dat niet echt zitten
Greetz BigD

Kwam laatst van Baarle-nasau af kwam ik bij mij in de straat familie tegen effe mee staan praten zegt die in eens he er komt wat rook onder jou motorkap vandaan, dus ikke kijken en idd ik denk was dat nou

Dinsdag dus maar naar Renova om de prijs te gaan vragen, iemand miss een idee wat dit grapje me gaat kosten of heeft iemand miss andere tips/ideeen zijn altijd welkom.
Hier in Breda zit een berdijf die die dingen repareert maar dan moet ik em er zelf uithalen en terug in zetten maar zie dat niet echt zitten

Greetz BigD
- BigD
Bericht
Maar ik geloof niet dat ie TE heet is geworden :?wat de oorzaak is zou eigenlijk niet weten, zat niks in ofzo maar het is wel klote. En mn koelvloeistof niveau is ook gewoon op peil dusja.
Greetz BigD
Ja bij Renova maar effe vragen of ze miss kunnen reparerencoendek schreef:dus nieuwe radiateur...?
enne.. zat er nog iets in? is ie niet TE heet geworden???

Maar ik geloof niet dat ie TE heet is geworden :?wat de oorzaak is zou eigenlijk niet weten, zat niks in ofzo maar het is wel klote. En mn koelvloeistof niveau is ook gewoon op peil dusja.
Greetz BigD
Onze sponsors